Elins händelser nr 5..

Japp då var det dags igen..
Nu har Elin varit ute i farten igen..
MEN denna gång har inte Elin sagt fel..
Utan hon hörde fel..
Eller jaa allt beror ju på hur man ser det..

Men här kommer historian iaf..

Detta var Fredagen den 14 maj klockan var ca 22:30 på kvällen..
Jag, Elin, Sandra och Ida vi sitter och dricker och spelar kort i Idas kök..
Jag hade med mig en cider och Elin hade inte med sig något alls..
Men Elin fick en drink av ida..
Åter tillbaka till köket där denna händelse utspelade sig..

Där sitter jag och Elin utan något att dricka..
Då snälla rara Sandra frågar.....
- Det finns två såna här cider till i kylen om ni vill ha..
Jag svarade då.. Nej tack det är bra för mig. .
Men Elin hörde inte vad hon sa och frågade då: va??
Sandra: Jaa vill du ha en cider..
Elin:
VA ETT MARSVIN????? :O

Jag och Ida börjar AS GARVA..
Å Så säger jag nää Elin hon frågade om du ville ha en cider..
HAHA från oss Alla..
Då Sandra säger: Jaha å jag som trodde jag hörde fel..
Men hon sa Marsvin va??
HAHA jaaa de var ju de hon sa..
Å gud alltså ni som vet vem Elin är kan ju föreställa er hennes chockade minn..

HAHAHHAHAHAHAHAH...
Jaa det är inte alltid Elin pratar fel utan nu hör hon även fel..
Riktigt roligt..
Jag älskar Elin..
Å detta är en av många andledningar till varför..
 
Å nu är det väll dags att bjuda på ett litet kort på Elin..
Så alla vet vem hon är..





Där har vi henne..
Allas lilla älskade Elin... :D




Ha de göttans..

En liten rad till mig
Postat av: Elin

Haha söt du är Lina...

Älskar dej med! <3

2010-05-15 @ 19:57:35
URL: http://dumboelin.blogg.se/
Postat av: sundarii

Jag tror knappast att Ida har en marsvin i kylen precis :P



HEHE! Det var en trevlig kväll, tack mina goa tjejer! <3

2010-05-16 @ 10:56:43
Postat av: Anonym

Hahaha nää de tror inte jag heller.. HAHA.. Men roligt var det.. :D

Jaa de var detverkligen.. Taack själv gumman.. :)

2010-05-16 @ 23:10:47

Skriv en rad här:

Namn så jag vet vem som skriver:
Kom ihåg mig?

Har du ingen blogg skriv din E-postadress: (publiceras ej visas bara för mig så att jag kan svara till dig)

URL/Din Bloggadress så att jag kan titta in på din:

Din rad till mig:

Trackback
RSS 2.0