Jaaa det var väll dags igen.

Dags att skriva lite.
Just nu mår jag nog inte så bra..
Massa konstiga blandande känslor..
Känner att jag inte har tid att må dåligt nu..
Så bästa just nu är nog att trycker bort de konstiga känslorna och göra det som måstes innan jag tänker på hur jag mår..
Å jaa jag vet att jag måste tänka på mig själv å de är det jag gör just nu..
Om jag lägger undan dessa jobbiga  känslor en stund så hinner jag med allt annat..
Men nog pratat om mina känslor..
Hur mår ni där ute??
I övrigt mår jag nog bra efter alla omständigheter..
Väntar fortfarande på resultat från vårdcentralen..
Hoppas de hör av sig innan Fredag..
Så man kan komma tillbaka och se om de har hittat något eller inte..

Joo just det på Tisdag den 25 Maj då är det Cirukus i Vikingstad.. :D
Så på måndag efter middag blir det att hämta barnen och åka ut hit, ätelite mysa lite sen sova..
Tisdagen då ska jag till skolan..
Å det är ett måste..
Men när jag kommer hem då har nog barnen och Filip varit å tittat på djuren..
Så då blir det hem, äta lite, mysa å vila lite, äta lite igen..
Å sen gäller det för då blir det CIRKUS.. :D
Den börjar ju kl 19 så därför måste ju barnen vila så att dom orkar med.. :)
Å på Onsdagen så ska vi hem med barnen vara i skägget till kl 4..

Så det ska bli roligt.. :D
Jag är jätte sugen på att gå redan nu..
Hehe undrar vem som ser mest fram imot det..
Jag eller barnen.. :D

Jaja sådans som märks..
Nu tänkte jag bjuda på en liten låt som jag hörde nyss..
Men orginalet är ju helt klart bättre men men ..
Okej då jag bjuder på båda..


Den omgjorda:
http://www.youtube.com/watch?v=VDhsdkoooQY&feature=related


Orginalet: (de sista 2 min är ingen musik..)
http://www.youtube.com/watch?v=9pk3J9-1-UA&feature=related


Fast båda låtarna är ju bra på sitt sätt.. ;)


Nää nu har jag nog inte mkt mer att skriva om..
Tror jag inte inte än iaf.. :D



Ha de göttans..

En liten rad till mig

Skriv en rad här:

Namn så jag vet vem som skriver:
Kom ihåg mig?

Har du ingen blogg skriv din E-postadress: (publiceras ej visas bara för mig så att jag kan svara till dig)

URL/Din Bloggadress så att jag kan titta in på din:

Din rad till mig:

Trackback
RSS 2.0