Helt plötsligt har man blivit "vuxen" eller..!?!

Jahopp då har man tagit ett kliv in i vuxen världen..
20 år gammal och till hör inte längre tonåringarna, hur ska detta sluta??
Snart är man 40 och kommer på att man har levt halva livet och inte alls gjort så mkt som man hade tänkt sig..
Å så nu, vist jag vet att jag har massa som är äldre än mig och som borde oroa sig för det förre mig, men HALLÅ jag börjar ju redan oroa mig..

20 år gammal och oroar mig över massor om mitt liv..

* Kommer jag att ha några barn??
* Kommer jag fortfarande att leva mitt liv med Filip??
* Vilka vänner har man kvar??
* Har man några nya vänner, hur skaffar man dom eftersom man inte går i skolan??
* Vad jobbar jag med??
* Har jag uppnått sina drömmar??
* Har jag gift sig??
* Lever alla som jag känner nu?? (släktingar osv)
* Bor jag kvar i Linköping??
* När kommer mitt liv att sluta??

Hur ser allt detta ut om 20 år har jag fått några svar på frågorna då??
Varför tänker jag så mkt på detta för??
Är det detta som kallas "20 årskrisen" ??
Inte för att det finns någon igentiligen..
Men om man söker om 20-årskrisen så är jag inte ensam..
Det finns flera som känner som mig, så frågan är om ca: 10-20 år då kommer folk sitta i skolan och läsa om 20årskrisen, vad tror ni om det??
Jag satt ju och läste om alla kriser i skolan, även ålderskriserna, å då minsan fanns det ingen 20 årskris, men tror den kommer att finnas att läsa om, om några år..
Guuud blir ju tokig på mig själv med alla dessa frågor.. :)
Men jag kanske har satt någon mer på dessa funderingar humm vem vet?? ;)
Då slipper jag ju tänka på dom helt själv.. :D

Nää nu blir det att sova så jag kopplar bort allt, även i mina drömmar.. (Hoppas jag iaf)

"Vuxen" och tänker på hur mitt liv kommer att se ut..

Är jag ensam??




Ha det göttans..

En liten rad till mig
Postat av: Johanna

klart att du inte kommer vara själv , du kommer leva ditt liv helt underbart tror jag gumman för du är en sån underbar människa! du kommer ha folk runt omkring dig hela tiden, <3

2010-11-16 @ 21:29:38
URL: http://stragnefeldt.blogg.se/
Postat av: mia

Jag har haft samma tankar och sen inset att livet får bestämma de hela åt mig ( fast jag med då) :D

Men du kommer aldrig att vara själv, och vi kommer vara vänner förevig !! <3 tills döden skiljer oss åt om ens då ;).. Då ska vi spöka för alla jobbiga människor och ha roligt tillsammans precis som dem på greveholm :D.. Haha..



Älskar dig gumman, och välkommen till vuxen världen ! <3

2010-11-16 @ 22:05:59
URL: http://emiliakinna.blogg.se/
Postat av: Lina

Johanna: å tack gumman det värmer. :D du är med underbar. <3



Mia: bra Mia då är jag inte helt själv iaf. Tack gumman för att du finns. Vi för alltid det hoppas jag lätt att vi ska spöka ihop men vi kan ju ta 1 dag och träffa dom vi saknar. :D hihi. Tur att jag har dig hjärtat. Älskar dig. <3

2010-11-16 @ 23:31:38
URL: http://minisixten.blogg.se/

Skriv en rad här:

Namn så jag vet vem som skriver:
Kom ihåg mig?

Har du ingen blogg skriv din E-postadress: (publiceras ej visas bara för mig så att jag kan svara till dig)

URL/Din Bloggadress så att jag kan titta in på din:

Din rad till mig:

Trackback
RSS 2.0