Länge sen men livet leker..

Det var länge sen som jag skulle ha satt mig ner och skrivit ett par rader i min blogg, men det har lixom varit lite mkt annat..
Men för det mesta så är allting lugnt..
Det har ju självklart hänt en hel del sen jag skrev senast här i bloggen..
Inte så konstigt kanske med tanke på att det är riktigt länge sedan jag skrev något..

Jag har varit å tittat på Johans underbart fina grav, underbara Markus och Mia tog mig dit för att visa mig vart han låg, jag har ju inte vetat om det innan, så den var jätte fin och nästa gång jag åker dit så ska jag ha med mig något fint till Johan, kände mig lite elak att jag inte lämnade något hos honom när jag var där..
Hoppas han inte blev arg bara.. :)

Å så är jag FRUKTANSVÄRT nervös..
Varför?
Joo för jag fyller år på måndag, å då fyller jag 20 år, men jag ska firas på söndagen..
Å därför är jag nervös, för man vet aldrig vad folk får för sig att hitta på..
Som ELIN, KLINT och MIA dom har massa hemlisar för sig, å då blir jag ju inte mindre nervös..
GUUUUD, gillar inte att fylla år när folk inte berättar vad jag ska få.. :D
Hihi jag vet att det skulle inte vara lika kul då, men det är gör inte mig något.. :)
För just nu i detta skede så sitter dom nere i lägenheten och jag får inte vara där, så jag fick gå upp till Björn, bara för att jag inte fick vara hemma, fy elakt tycker jag..

Jag drömde även i natt att någon sa till mig att jag skulle sluta med mitt bloggande, för att jag kommer aldrig lyckas skriva någon så bra dikt som jag tydligen skrivit i något tidigare inlägg..
Så när jag vaknade så tänkte jag ärligt på att lägga ner min blogg, men så slog det mig varför jag igentligen sitter å skriver i min blogg..
Det är ju för att jag har ingen dagbok, å jag gillar att skriva, allt som jag skriver på bloggen skulle jag ha skrivit i min dagbok, kanske inte exakt samma sak men OM samma saker, så jag använder ju min blogg som min vardagliga dagbok..
Det som jag anser är för privat det håller jag även för mig själv..
Svårare än så är det inte.. ;)
Så jag kommer inte sluta blogg, inte som det ser ut nu iaf.. :)




Ha de göttans..

En liten rad till mig
Postat av: sundarii

Jag delar en helighet med Ida, Krille, Filip, Elin, barnen och Zam som ska överraska diiiiiig :P

2010-10-29 @ 17:54:19
Postat av: mia

HAHAHAHAHAHAHAHAHA :D:D.. Snart får du veta va de är :D <3

2010-10-29 @ 22:26:24
URL: http://emiliakinna.blogg.se/
Postat av: sundarii

Medan Mia skrattar så där Grinchen-elakt :P Haha.

2010-10-30 @ 13:25:16
Postat av: Lina

Fy för er, gud vad ni är elaka. :( jag ska gömma mig i morgon. :)

2010-10-31 @ 01:15:39
URL: http://minisixten.blogg.se/
Postat av: Din systers svärmor

G R A T T I S... på din 20-årsdag stumpan.

Hoppas du hade det bra i söndags.

Nu blev du snopen va hi hi.

Stor bamse kram

2010-11-01 @ 22:04:33
Postat av: Lina

Å tack så jätte mkt. Hehe aa lite faktiskt. :) hihi.

2010-11-04 @ 21:21:43
URL: http://minisixten.blogg.se/

Skriv en rad här:

Namn så jag vet vem som skriver:
Kom ihåg mig?

Har du ingen blogg skriv din E-postadress: (publiceras ej visas bara för mig så att jag kan svara till dig)

URL/Din Bloggadress så att jag kan titta in på din:

Din rad till mig:

Trackback
RSS 2.0