6 månader sen..

Jag började att skriva detta inlägg igår, när det var 6 månader sen..
Men dattan hängde sen, så det gick inte att publicera så därför gör vi det idag..


6 månader sen, 6 HELA månader sen..
Jag kan inte förstå det, jag vill inte förstå det, att det var 6 månader sen du lämnade oss..
Det har tagit väldigt hårt mig, varje gång jag pratar om dig, så känns det som att jag bara vill sätta mig ner och gråta, gråta utan att sluta..
Men man måste vara stark också, kunna prata utan att det finns tårar inblandade..
Man måste kunna prata och minnas utan tårarar eller??
Jag vet att det även är fel att hålla mina tårar inne, men jag vill bara inte belasta massor andra med mina bekymmer..


Känns som att det var för nån vecka sen jag, Klint och Rockie var ute hos dig i huset..
Du började leka med Tindras gräsklippare, och Rockie ville också vara med, så där stog ni och lekte, tills du upptäkte att Rockie blödde från munnen, då upphörde leken..
Vi gick fram och titta Rockie bryde sig inte han ville ju bara leka.. :)
Det var då Rockie tappade sin första tand..
Du och jag satt där och tittade för att se om vi hittade den, men de gjorde vi inte, men vad gör det han första tand tappade han tillsammans med min favorit person, å den ligger på din trädgård..


Det är mer än 2 år sen vi var på Öland, helt sjukt, 2 år sen..
Å vi som skulle åkt i sommras, vi hade ju redan börjat att prata om det, å helt plötsligt blev det ändrade planer..


Nu blir de så här slut på ord, tårarna rinner, finns så mkt i mitt huvud som jag vill dela med mig, men inget kommer ner som det ska..
Om när jag var liten, begravningen, dina barn..
Å nej jag tänker inte klanka ner på dig att, du skulle tänkt på dina barn osv..
Jag tror du gjorde det, därför du gjorde det du gjorde, för du kunnde inte ge så mkt till ALLA barn som du igentligen ville..


Nu blir det slut bloggat om detta för denna dag..
För jobbigt helt enkelt..
Tänker på dig varje dag, vill veta allt som händer runt din familj osv..


R.I.P Johan, kommer alltid att älska dig och sakna dig..
Du finns alltid i mina tankar..






Ha det göttans..


En liten rad till mig
Postat av: sundarii

Lilla hjärtat, kom så ska jag ge dig en bamsekram. Jag vet hur det känns. Vi bär våra stora hål i våra hjärtan och blir konstant påmind om vår älskade anhörigas bortgång. Man kommer nog aldrig vänja sig vid tomheten och vissa dagar är svårare än andra.



Men de lever. I våra minnen. För alltid. <3<3<3

2010-09-30 @ 19:22:24
Postat av: Lina

Åå, jag känner kramen hela vägen hit.. Jaa vi blir ju det, möter folk som påminner om dom osv.. Joo tack vissa dagar är mkt svårare än andra..



Jaa å dom förblir levande på så sätt.. <3<3<3

2010-10-01 @ 18:49:41
URL: http://minisixten.blogg.se/

Skriv en rad här:

Namn så jag vet vem som skriver:
Kom ihåg mig?

Har du ingen blogg skriv din E-postadress: (publiceras ej visas bara för mig så att jag kan svara till dig)

URL/Din Bloggadress så att jag kan titta in på din:

Din rad till mig:

Trackback
RSS 2.0