Björkeberg..

I helgen så var vi ute i Björkeberg hos mamma och Micke..
Vi åkte ut på Fredagen var kvar till Söndagen åkte hem ganska skapligt..
På Måndagen så ville Emil tvätta sin bil så då tänkte vi, de finns inget bättre ställe än Björkeberg eftersom Micke har en högtryckstvätt..
Så sagt och gjort så åkte vi ut en sväng till mamma som då var själv..
Senare på kvällen så åkte vi och köpte oss en grill å så plockade vi upp lilla Frida som följde med oss hem och sov över hos oss tills idag.. :) MYYYYS..

Och idag så hade vi en del å göra på dagen men på eftermiddagen efter att Frida hade åkt hem och Mia varit förbi på en fika så sa vi "ja men om vi ändå ska åka ut till mamma på onsdag för då är det hundkurs, varför inte åka nu?"

Så frågade vi om Emil fick följa med för han och Filip skulle fixa lite med Emils bil, å självklart så fick han det, mammas hem är fortfarande öppet för alla.. :D
Så vi packade allt som kan kommas behövas under denna vecka, för det är nämligen planerat att vi ska vara här till minst söndag iaf, om inte bebisen får för sig att titta ut innan.. :)
(Beräknad förlossning Lördag 23/4)
De är ju ganska snart.. ;)

Men kan säga att även om det inte finns så mkt att göra hos mamma, vad gör de??
Finns det något att göra i Skägget??
Nej, de finns MYCKET mer att göra hos mamma, typ njuta av solen på en hel trädgård, grabbarna kan fixa med bilarna och alla de andra syslorna som behövs göras på gården, å jag och mamma kan bara få ta det lite lugnt å gilla läget, ta vara på lugnet innan det verkligen sätter fart för mig och Filip.. :)


Just nu känner jag mig bara så lycklig, att ha Filip vid min sida är så enormt härligt..
Att ha mamma som stöttar mig när de är jobbigt, att veta att min syster är ett telesamtal bort och hon kommer finns för mig livet ut och att min morbror BJÖRN är helt fantastisk, han är just nu kattvakt till min lilla kisse, hon är inte så svår, för henne räcker lite mat å vatten å så att man klappar henne en stund så är hon lycklig.. :)
Å så länge hon har sina leksaker med så klart, som hon älskar att leka själv med..
Tack alla ni underbara vänner också som har funnits vid min sida hela tiden och tagit hand om mig och bara varit där för mig.. :) (Jag hoppas verkligen ni vet vilka ni är, känner du dig träffad så är du antagligen det)


Nä nu ska jag ta min mamma i handen och gå å lägga mig med hennes hundar, och hoppas på att den lilla bebisen också vill sova nu eller snart iaf.. :)
Alltid mysigt när den rör runt där inne, även om det många gånger gör ont för att den tycker det är lite trångt..
Men det är värt allt på denna jord..
Finns bara en sak kvar nu..



Ha de göttans..

En liten rad till mig
Postat av: Mia

Jag antar att jag är en av dem vännerna för jag tar åt mig lite grann ;)..

Men självklart finns jag där ifrån början till slutet <3



Alltid mia och Lina ju !! Det kan ingen ändra på, varken du, din pojkvän ditt lilla barn utan ni får helt enkelt drass med mig :D .. haha,,

Älskar dig gumman <3

2011-04-21 @ 10:44:39
URL: http://emiliakinna.blogg.se/
Postat av: Lina

Ja å de ska du göra. :) hihi.



Okej då vi får la göra de. ;) hihi med glädje. :)

2011-04-22 @ 10:09:36
URL: http://minisixten.blogg.se/
Postat av: Tina

men ooh vad spännande :D vad roligt! Hoppas allt kommer gå bra :) Lycka till till er alla :D

2011-04-22 @ 12:02:51
URL: http://truelovebabylove.blogg.se/
Postat av: Lina

De hoppas jag med.. :) Aa då de ska vi göra.. :) hihi.. ;) Tack stumpan.. :)

2011-04-22 @ 23:25:57
URL: http://minisixten.blogg.se/

Skriv en rad här:

Namn så jag vet vem som skriver:
Kom ihåg mig?

Har du ingen blogg skriv din E-postadress: (publiceras ej visas bara för mig så att jag kan svara till dig)

URL/Din Bloggadress så att jag kan titta in på din:

Din rad till mig:

Trackback
RSS 2.0