Tiderna förändras..

Jaa tiderna förändras..
Eller tiden förändrar saker..
Det händer så mycket i livet just nu..
Jag och Filip har äntligen flyttat till egen lägenhet, så nu bor man helt själv utan föräldrar..
Lite läskigt men jag vet att vi kommer att klara det..
Jag har ju lärt mig hur man betalar räkningar via internet iaf.. ;)
Även om det är bra att ha någon brevid så att jag inte gör några fel.. hihi..
Men de funkar bra iaf.. :)

Vi ska även snart bli föräldrar..
Shit alltså, jag börjar bli väldigt nervös..
Inte för att vi ska bli föräldrar, eller jo delvis..
Men vi ska ha en liten bebis, vi ska bli en hel familj..
Å förlossningen AJJ..
Å de ser ju så läskigt ut..
Å hur ska man föda??
Alltså i vilken ställning, jag måste tydligen tänka på de då de kan göra ont att föda i gynställning när man har foglossning..
Nää men vi får väll helt enkelt se..
Kan ju vara så att foglossningen har försvunnit tills förlossningen, inte för att det ser så ljust ut för mig på den fronten, men man kan ju hoppas, de är bara att fortsätta med övningarna och använda bältet ordentligt så de ska nog gå bra.. :)


Denna vecka känns förjävlig..
Förlåt men inte mot någon personligen, utan bara i allmänhet..
Känner mig ledsen för ingenting..
Men har lyckats hålla mina tårar inne även om jag känner att jag bara vill släppa ut allt, men bit ihop så funkar det.. :)
Börjar nog även bli sjuk nu med, ont i musklerna, feber, hosta, ont i lungorna och allt kom på en gång.. :O
Vad ska jag göra, jo försöka kurera mig hemma och vänta med att gå till VC..

Tidigare idag när jag mådde "bra" då köpte jag blommor till min älskade pojke.. :)
10 röda rosor, brud slöja och så gröna spröt.. ;)
Jag hoppas han blev glad, för när jag skulle välja blommor då höll jag på att svimma, tack Mia för att du var med..
Mia du är en sann vänn.. Å min bästa.. :)
Tack gummzan..

Nää nu måste jag lägga mig ner, känner att febern kommer krypandes..



All kärlek till er..


Ha de göttans..

En liten rad till mig
Postat av: sofie

jag hade foglossning när ja vbänta evelina å hoppade på kryckor men ja är glad att jag körde gynställning för jag blev kraftlös i benen så hade aldrig klarat att typ stå på knä :P

2011-02-10 @ 09:34:22
URL: http://fam-kjellberg.blogspot.com
Postat av: Mia

Åh gumman min,klart hjärtat att jag finns där för dig !! <3 alltid.. Älskar dig min underbara vän <3

2011-02-10 @ 16:55:38
URL: http://emiliakinna.blogg.se/
Postat av: Lina

Sofie: okej jag får ta å prata med domnå se vad dom säger. ;) de finns så Mkt olika "ställningar" att välja Mellan. ;)

2011-02-11 @ 00:31:15
URL: http://minisixten.blogg.se/
Postat av: Gaymasen

Tack så mycket för din fina kommentar för någon dag sedan :)

2011-02-16 @ 15:06:52
URL: http://gaymasen.se

Skriv en rad här:

Namn så jag vet vem som skriver:
Kom ihåg mig?

Har du ingen blogg skriv din E-postadress: (publiceras ej visas bara för mig så att jag kan svara till dig)

URL/Din Bloggadress så att jag kan titta in på din:

Din rad till mig:

Trackback
RSS 2.0