♥ Dag 26 – Mina rädslor.

Att mista mina närmsta det är jag rädd för..
Det vill säga min familj och vänner..
Alltså dom som betyder mycket för mig, de skrämmer mig massor att jag en dag kanske kommer uppleva att dom försvinner..
Å självklart själva döden..
Den skrämmer mig..
Vill inte bli mer ingående på den för då kommer jag bara att bli ledsen och rädd, JÄTTE RÄDD..


Det är de som jag är riktigt rädd för..
Sen är jag nog ganska lättskrämd också..

Ett minne jag har är när vi hade tittat på SAW filmerna AS bra filmer..
Efter de så skulle folk gå på toa osv..
Det var mörkt i hela lägenheten..
Jag ställer min då i köket, för att jag tänka skräma Ante när han kommer från toan för att gå in till vardagsrummet..
Jag står där och väntar hör att han kommer, hoppar fram å ska "skrika" för att skräma honom..
Men när jag såg att han var så nära så skrek jag för att jag vart så rädd själv, inte bara för honom utan även för mig själv när jag skrek till.. ;)
Hehe..
Så jaajoo jag är nog ganska lätt skrämd..
Det var en kul kväll iaf..
Jag fick höra länge att jag vart rädd för mig själv.. :)




Ha de göttans..


En liten rad till mig
Postat av: sundarii

Kom att tänka på Lilla Spöket Laban då han blir ledsen för han inte är en läskig spöke men så råkade han skrämma sig själv i spegeln i den mörka korridoren så han skriker så spökligt högt så till och med Pappa Spöke blir imponerad :)



Ja, döden är otäckt, speciellt när man inte vet vad som händer efter döden :s

2011-01-08 @ 12:20:08
Postat av: Lina

Hahah just de. ;)



Ja exakt. Fy för döden den är obehaglig.

2011-01-08 @ 13:17:28
URL: http://minisixten.blogg.se/

Skriv en rad här:

Namn så jag vet vem som skriver:
Kom ihåg mig?

Har du ingen blogg skriv din E-postadress: (publiceras ej visas bara för mig så att jag kan svara till dig)

URL/Din Bloggadress så att jag kan titta in på din:

Din rad till mig:

Trackback
RSS 2.0