♥ Dag 28 – Det här saknar jag.

*Tiderna i Vikingstad..
Den lilla "by" som jag växte upp i..
Den saknar jag, saknar åldern man var i, man hade alltid något att göra..

*Min mamma och pappa i samma förhållande..
Samma bostad då alltså..

*Vara liten överlag..
Inte alls behöva ta så mycket ansvar som man behöver ta nu..

*Min morfar så klart..
Vem har missat att jag saknar min morfar?? ;)

*Johan, det är med stor sorg att jag äns behöver skriva upp honom här..
Det är snart 1 år sen du lämnade oss..
SHIT 1 år..
Saknaden är stor..

*Mina barndomsvänner..
Jag har ju en kvar vid min sida som jag träffar titt som tätt iaf.. ;)
Å de är ju självklart min lilla Bobba.. ;)

*Scouterna, har börjat känna nu att de saknar jag..
Alla läger man var i väg på..
ALLT folk man träffade alltid nya vänner efter varje läger..
Ångrar att jag faktiskt slutade där ifrån och gjorde så att min ledare "van"..


Detta är en del saker som jag saknar, finns mer som jag saknar, men varje gång man ska skriva något sådant här så kan ju listan bli så lång.. ;)

Men allt man saknar finns ju en anledning till..
En del som man kanske har orsakat själv och en del som tillhör naturen..
Och en del som andra personer har valt..

Å jag vet: "Man ska inte sörja det man saknar, utan glädjas åt det man har.."

Detta är en tavla vi har hängandes i våran hall..






Ha de göttans..


En liten rad till mig

Skriv en rad här:

Namn så jag vet vem som skriver:
Kom ihåg mig?

Har du ingen blogg skriv din E-postadress: (publiceras ej visas bara för mig så att jag kan svara till dig)

URL/Din Bloggadress så att jag kan titta in på din:

Din rad till mig:

Trackback
RSS 2.0