♥ Dag 30 – Ett sista ögonblick.

Jahopp nu var det väll dags att göra den sista dagen på detta...
Har ju tänkt lite om vad man nu ska avsluta dessa 30 dagar med..
Å överskriften heter ju ett "Ett sista ögonblick"..
Svårt att komma på vad som passar just till ett sista ögonblick..
Så jag tänkte ta och skriva om en sak där de sista ögonblicket inte har varit än..
Eller hur man ska säga..
Jag får helt enkelt börja från början..

18Augusti:

Denna dag var ett riktigt stort ögonblick för mig och även för Filip..
Det var nämligen denna dag som vi fick reda på att efter denna dag så skulle inte vårat liv vara det samma..
Det var en stor förändring på väg..
Ett stort ansvar låg i våra händer, och jag vet att vi kommer att klara det så länge vi stöttar varandra..

11oktober:

Det var då vi fick reda på att allt stog rätt till..
Den 11 oktober det var då vi fick se dig första gången..
Du låg där och rörde dig så försiktigt, en liten sudig bild..
Men jag viste att allt kändes helt perfekt..
Glädjen som var i hela kroppen, de var så fantastiskt (om man bortser från illamåendet..)
Jag vet att även Filip var lycklig..
Allt kändes så himla bra..

2December:

Då var det dags för andra gången..
Då rörde du dig mycket mycket mera..
Till och med så att jag kände det, helt fantastiskt..
Den första gången jag kände att du rörde på dig det var 2 veckor tidigare..
Men denna gång så var allt mycket klarare..
Lyckoruset i kroppen när man fick veta att allt såg bra ut var så härlig..

6December:

Det var då man fick höra ditt hjärtljud för första gången..
Och allt lät jätte bra, å du rörde dig massor då..
De var ungefär vid den här tiden som jag upptäkte att jag hade vuxit..
Även då som Filip också upptäkte att jag hade blivit större..
Fantastiskt att få höra hjärtat..
Lycka i hela kroppen..

10Januari:

Då var det dags att lyssna på hjärtljudet för andra gången..
Å denna gång rörde du mycket på dig undertiden..
Gjorde även en massa olika tester och allt såg jätte bra ut..
Lyckan i hela kroppen är helt underbar..


Å så nu..
Allt känns så bra, allt känns hur bra som helst..
Man känner att man verkligen är på väg in i det riktigta vuxenlivet..
Från och med den 1/2 då har jag och Filip egen lägenhet..
Och det är beräknat att från och med den 23/4 så ska vi bli föräldrar..
Vilket betyder att jag nu är i vecka 26..

Å livet är helt underbart nu..

Jag vet att jag har väntat länge med att skriva ut något men det är för att jag har velat veta så att allt har varit bra..
Men nu känner jag att jag kan iaf skriva ut här på bloggen eftersom att bloggen är som min dagbok..
Så det var nog på tiden att jag skrev ut det här.. :)
Nu längrar vi tills lilla "pyret" kommer ut.. :)

Därför valde jag att skriva detta under ett sista ögonblick..
Då det sista ögonblicket i min graviditet inte har varit än..
Det kommer att bli fler stora ögonblick under graviditeten med detta barn..
Antar att sista ögonblicket i graviditeten är förlossningen, för sen kommer alla första ögonblick.. :)





Ha de göttans..

En liten rad till mig
Postat av: Jessica

Åh vad kul. Grattis och lycka till med allt :)

2011-01-21 @ 12:20:25
URL: http://wahlqvist.devote.se
Postat av: sundarii

Är så glad för er skull!!!!!!!!! ♥

2011-01-21 @ 12:21:12
Postat av: Mia

Jag är så glad för eran skulle hut underbart som helst <3 all lycka till er sötnosar <3

2011-01-21 @ 14:24:51
URL: http://emiliakinna.blogg.se/
Postat av: Milla

Åh mys!!!!

2011-01-21 @ 15:14:30
URL: http://camullas.blogg.se/
Postat av: Lina

Jessica: tack så mkt. :)

Sandra: hihi tack så mkt. <3

Mia: Tack hjärtat å de värmer. <3

Mulla: hihi Jaa :)

2011-01-22 @ 03:50:36
URL: http://minisixten.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Grattis till er gumman!

Är så otroligt glad för er skull! Önskar er verkligen all lycka! Måste ses snart! Saknar dig<3

2011-01-22 @ 20:23:25
URL: http://mammatillex.blogg.se/
Postat av: Lina

Muppen: tack hjärtat. Ja de måste vi. Pussar

2011-01-23 @ 02:59:34
URL: http://minisixten.blogg.se/
Postat av: Beppo

Vad kul för er..:D Grattis till er båda <3 =)

2011-01-23 @ 12:10:08
Postat av: Lina

Beppo: å tack så mkt ses på te snart. :)

2011-01-24 @ 03:58:18
URL: http://minisixten.blogg.se/
Postat av: Johanna Stragnefeldt

grattis igen gumman ! :) <3

2011-01-25 @ 16:50:53

Skriv en rad här:

Namn så jag vet vem som skriver:
Kom ihåg mig?

Har du ingen blogg skriv din E-postadress: (publiceras ej visas bara för mig så att jag kan svara till dig)

URL/Din Bloggadress så att jag kan titta in på din:

Din rad till mig:

Trackback
RSS 2.0