Tiden bara rinner iväg..

Jaa tiden är knapp..
Jag är i 34 + 3 (v35)
Det är mindre än 6 veckor kvar tills det är planerat att den i magen ska titta ut..
Men det kan ju även ta upp till 8 veckor..
Men jag vill att den ska komma nu..
Jag längtar så tills vårat barn ska finnas hos oss..
Men ta en dag i tagen och vänta, de klarar jag det med..

Jag är ju lite nervös över förlossningen, men de är jag inte ensam om att vara..
Vet flera gravida tjejer som är nervösa för det..
Känns skönt att man hade några att prata om det med..

Jag har den senaste veckan kännt för första gången när barnet har hicka, och verkligen varit 90% säker på det.. '
Kan säkert ha kännt det innan, bara att jag inte har vetat att det har varit just det..
Men nu så.. :)
De känns väldigt konstigt i hela magen när den hickar..


I morgon är det dags för kontroll hos barnmorskan.. (vecka 35 kontroll)..
Då blir det att mätta och lyssna på bäbisens hjärta..
Å så blodprov och troligen kissprov också.. :)
Vanliga rutiner som alltid.. :)


Å så är det mkt planerat i helgen också..
Men får se vad man hinner med.. :)


Jahopp vad ska man hitta på nu då??
Är lite smått rastlös, men om 45 min så börjar ju BigBrother hoppas att det händer något roligt i kvällen program..


Nä men nu ska jag gå hem igen.. (Sitter uppe hos Björn)
Så jag säger som vanligt..




Ha de göttans..

En liten rad till mig
Postat av: sundarii

Väntan är evig medan tiden rusar iväg när bebisen växer. I dag föds bebisen, imorgon går den, övermorgon springer den, överövermorgon tar den studenten och gifter sig. Sjukt. Haha, nejdå, inte så DÄR fort. Kanske i Zams värld så, som inte har någon bra tidsuppfattning.



Kram!

2011-03-16 @ 22:25:56
Postat av: Mia

Ja snart är dagen här. :D . skönt för både dig, filip och bäbis att komma ut :D .



Klart att du är nervös, de är jag också fast att jag inte är grevid men tänker ändå på hur de kommer att vara osv osv. Men de kommer du och filip grejer tillsammans och jag kommer alltid finnas vid eran sida <3..

Jag tycker de är underbart att ni ska bli föräldrar ni kommer klara de galant :D ..



Älskar dig vännen <3

2011-03-17 @ 14:14:12
URL: http://emiliakinna.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Du ska juuh träffa mig i helgen :D <3

Och du gumman? Skräm inte upp dig själv över förlossningen, vara bara lugn så kommer allt gå bra. Jag hade hört så mkt skräckhistorier och allt, men alla förlossningar är olika! Längtar tills jag får mysa med en bebis igen då Lex börjar bli stor =( <3

2011-03-17 @ 18:50:00
URL: http://mammatillex.blogg.se/
Postat av: lovisa

tiden går sjukt fort!

2011-03-17 @ 19:00:19
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sandra: Haha joo jag kan tänka mig att de går så fort.. Titta bara nu va stora Ronja och Rasmus har blivit.. Helt sjukt..



Mia: Tack hjärtat, det värmer att höra.. :) Älskar dig min snuttfia.. :)

Puss på dig..



Muppen: Hihi jaa.. :) Kul ska vi ha de.. :)

Jaa tiden går ju som sagt väldigt fort.. :)



Lovisa: haha jaa den gör ju de..

2011-03-17 @ 19:10:21
Postat av: Johanna

så himla duktig du är ! <3 stark, PUSS

2011-03-29 @ 13:07:09
URL: http://stragnefeldt.blogg.se/

Skriv en rad här:

Namn så jag vet vem som skriver:
Kom ihåg mig?

Har du ingen blogg skriv din E-postadress: (publiceras ej visas bara för mig så att jag kan svara till dig)

URL/Din Bloggadress så att jag kan titta in på din:

Din rad till mig:

Trackback
RSS 2.0