Faan

Men va faan hade skrivit ett jätte bra och fint inlägg men de verkar ju inte vilja komma upp.
Men kort å gott.
Jag älskar Vikingstad. Känner mig för en gångs skull som hemma. Bor här tillsammans med min underbara familj och jag stormtrivs.
Haft besök idag och de tackar vi för. :D

Daniel blev vaccinerad i måndags. Och fick feber. Men idag är han feberfri. Bara hoppas att han slipper febern nu under natten och i morgon. :)

Förhoppningsvis blir det att städa ur lägenheten i helgen. Fruktansvärt skönt.

Här hemma är det inte riktigt klart men kan inte fixa mer innan snickarna har vakt här och fixat våra garderober så när de är fixat då får vi bort allt annat skit. :)

Lördag 29/10 eller söndag den 30/10 ska jag firas å då hoppas jag att alla ni vill komma. Men jag återkommer om mer info om vilken dag å tid osv. :)

Å så avslutar vi som vanligt.



Ha de göttans.


En liten rad till mig

Skriv en rad här:

Namn så jag vet vem som skriver:
Kom ihåg mig?

Har du ingen blogg skriv din E-postadress: (publiceras ej visas bara för mig så att jag kan svara till dig)

URL/Din Bloggadress så att jag kan titta in på din:

Din rad till mig:

Trackback
RSS 2.0