Internet å hemtele

Japp nu är det fixat. Hemtele och internet är fixat. :)
så nu har vi de. :D
då kan jag prata med mina underbara vänner. :) hihi.
Men mobil samtal kommer bli ett förbud. De får bli via mobilen.
Men nu har vi äntligen börjat finna ro här. Allt är dock inte färdigt som jag hade hoppats.
Men de kommer iaf vara nästan klart till söndag när alla mina nära å kära kommer.
Hoppas du kommer. :)
De är även typ ett demo. De mesta finns att titta å så på å så tar vi emot beställningar.
De får bli ett sådant demo, nån gång måste ju vara den fösta.
Men kan du inte komma eller vet någon som vill beställa kryddor så ring eller skriv här innan den 30/10 så fixar vi de. De går säkert efter de men då tar de längre tid innan lev. :)

Nä nu ska jag titta lite på mina underbara kanaler. ;) haha meningsfullt inlägg men jag känner mig lite knäpp så därför jag skrev. :)



Ha de göttans..


En liten rad till mig

Skriv en rad här:

Namn så jag vet vem som skriver:
Kom ihåg mig?

Har du ingen blogg skriv din E-postadress: (publiceras ej visas bara för mig så att jag kan svara till dig)

URL/Din Bloggadress så att jag kan titta in på din:

Din rad till mig:

Trackback
RSS 2.0