Tiden springer förbi.

Tiden går så fort.
Känns som att det var igår som Daniel föddes..
Även fast förlossningen tog knappt 28 timmar och att det gjorde så ont, så längtar jag ibland tillbaka..
Tillbaka till känslan av att mitt barn kom till världen..
Daniel är verkligen det bästa som har hänt mig..
Älskar honom så otroligt högt..
Och att se att han utvecklas så fort är helt fantastiskt..
Han skrattar, han ler han följer efter i blicken, han grepar saker, han vänder sig om helst från rygg till mage..
Och nu har han även börjat lägga sig i kryp position och skjuter sig framåt, så de dröjer nog inte lång tid innan han kryper helt..

När man känner sig ner så räker det med att han tittar med sina blåa ögon rakt in i mina bruna och bara ler eller börjar skratta så mår man helt plötsligt så mkt bättre..


Det har hänt mkt i livet sen man skrev sist..
Å just nu är vi uppe i flytt..
Det blir att flytta "hem" igen..
Dit man hör  hemma, där man växte upp och har levt sin barndom, som planerna är nu så ska Daniel få uppleva det också..
Det känns helt underbart att få flytta från  skäggetorp men en del nakdelar finns det ju alltid..
Skäggetorp är inget roligt eller bra ställe att bo i, men det ligger så bra, det är nära till ALLT..
Men en del av folket som bor här vill man slippa..
Det jobbiga med att flytta är att lämna Sandra med Familj, jag vet att vi fortfarande kommer att ses men de kommer inte bli lika offta..
Figge, Rebeka, Matte, Emil, Katta å lille Sebastian.
Och så har vi ju min Björn, min älskade morbror Björn, jag ska flytta från honom och de är nog de som är jobbigast..
Björn som alltid kan komma på en te när jag ber honom, hur ska de bli nu?
Jag kommer sakna honom så mkt, hur ska jag klara mig utan honom??
Jag får tvinga honom att flytta ut till mig.. :D


Det är mkt som har hänt i mitt liv 2011 både upp och ner..
Och mkt mer ska hända, 2011 är inte slut än..
Jag måste ju fylla år och så måste det ju bli jul och nyår innan.. :)


Nä nu har jag uppdaterat klart här, så nu får det bli TV och invänta john blund, Ronja och Rasmus kommer och ska spendera en dag med moster, Filip och kusinen.. :D
Mmm me like..


Lite bilder på min underbara bebis..


              






Ha de göttans..


En liten rad till mig
Postat av: sundarii

Gumman då. ♥ Som jag sa igår, det är inte direkt till Lappland ni flyttar ;)



Puss!

2011-09-28 @ 19:45:23

Skriv en rad här:

Namn så jag vet vem som skriver:
Kom ihåg mig?

Har du ingen blogg skriv din E-postadress: (publiceras ej visas bara för mig så att jag kan svara till dig)

URL/Din Bloggadress så att jag kan titta in på din:

Din rad till mig:

Trackback
RSS 2.0