Problem med blogg?

Nu ska de allt testas. De flesta har problem med att komma in på sin blogg men inte jag. Så nu testar vi att göra ett litet inlägg. :) Men livet på utsidan här är fin fint. Eller ja så gott som iaf. Jag jobbar på för fullt i Jönköping. Men nu i två dagar har jag inte varit på jobbet då jag inte känner att jag på tipp topp ögon kliar och är förbannat jobbiga. De rinner å ja allt man önskar att de inte gjorde. Så i helgen blir de att krya på sig och tillbaka till jobbet på måndag. :) Nä nu blir de nog lägga sig å titta på film eller sova har inte bestämt mig än. ;) Jag vill bjuda på en liten fin bild på våran finaste tjej. :) (ja hon är lite knäpp) Ha de göttans!!

https://cdn2.cdnme.se/cdn/8-2/665621/images/2012/pic_5011b925e087c37c130000a5.jpg" class="image">


En liten rad till mig

Skriv en rad här:

Namn så jag vet vem som skriver:
Kom ihåg mig?

Har du ingen blogg skriv din E-postadress: (publiceras ej visas bara för mig så att jag kan svara till dig)

URL/Din Bloggadress så att jag kan titta in på din:

Din rad till mig:

Trackback
RSS 2.0