Livet är härligt.

Ligger nu i solen på Antes grus plan och bara njuter. Så himla varm å skönt. Daniel ligger i vagnen å sover.

Å jag måste ju berätta för alla nyfikna, och för dom som bryr sig om mig.

Jag har fått ett jobb. Ett sommar jobb bara men de är bättre än ingenting.

Så jag ska äntligen få testa på personlig assistent till en äldre farbror som bor i Jönköping.
Å jag vill ni i förväg ge Bobba ett stort tack för att han erbjudit att jag får sova där då jag inte tar mig hem varje dag.

Jag hoppas verkligen att detta är något för mig. Känner bara sån lycka i hela kroppen att allt faller på plast. För ett tag iaf. :)
Till hösten hoppas jag på att få ett jobb här uppe. :)

Lycka i hela kroppen. Nu blir de att fortsätta att slappa i solen tills Daniel vaknar. :)


Ha de göttans!


En liten rad till mig
Postat av: Elin

Grattis vännen! =) Vi ses senare. <3

2012-06-07 @ 08:23:52
URL: http://dumboelin.blogg.se/
Postat av: Lina

Tack gumman. ;)

2012-06-07 @ 12:22:48
URL: http://minisixten.blogg.se/
Postat av: Ewa

Grattis och lycka till och krama Bobba från mig!!

Älskar dig!!

Puss mamma EWA

2012-06-07 @ 21:53:28

Skriv en rad här:

Namn så jag vet vem som skriver:
Kom ihåg mig?

Har du ingen blogg skriv din E-postadress: (publiceras ej visas bara för mig så att jag kan svara till dig)

URL/Din Bloggadress så att jag kan titta in på din:

Din rad till mig:

Trackback
RSS 2.0