Födelsedagen närmar sig och halloween

Ja snart fyller man år bara 1 1/2dag kvar :) då blir man 22 år gammal och jag är lite sjuk. :/ seg i hela kroppen och snoret sitter fast i bihålorna. Men jag är nog på bättrings vägen. Känner mig bättre efter allt te med halstabletter som jag har pimplat hela dagen. :) så snart jag nog pigg å frisk igen. :)
Å på lördag är det halloween party mixat med födelsedagsfest men mest halloween party så har man de där problemet vad ska man klä ut sig till? Jag har köpt smink och blod fixat en tröja men mer då? Vad ska det hela bli? Humm kommer säkert på när det väll är lördag. :) nä nu ska jag se lite tv innan jag ska sova. :) måste sova mkt så jag blir frisk till torsdag. :) hihi. :)

Ha de göttans!!


En liten rad till mig

Skriv en rad här:

Namn så jag vet vem som skriver:
Kom ihåg mig?

Har du ingen blogg skriv din E-postadress: (publiceras ej visas bara för mig så att jag kan svara till dig)

URL/Din Bloggadress så att jag kan titta in på din:

Din rad till mig:

Trackback
RSS 2.0