Självklart?

Idag mår jag mkt mkt bättre än igår. :)
Jag är sån att jag sällan bjuder in folk till jag fyller. Utan jag räknar med att folk som kommer ihåg mig kommer och firar mig. :) bara komma hit å ta en te eller kaffe. Är det så mkt begärt?
Okej men då för Er som trott att ni är bjudna till i morgon har fel. :) ni är så välkomna. Öppethus hela dagen. :)

Ha de göttans!!


En liten rad till mig
Postat av: Mamma EWA

Tack för fikat!!!!
Hoppas du haft en underbart härlig dag med mycket överraskningar!!
Grattiskramar mamma EWA

2012-11-01 @ 21:46:35

Skriv en rad här:

Namn så jag vet vem som skriver:
Kom ihåg mig?

Har du ingen blogg skriv din E-postadress: (publiceras ej visas bara för mig så att jag kan svara till dig)

URL/Din Bloggadress så att jag kan titta in på din:

Din rad till mig:

Trackback
RSS 2.0