Snart dags för födelsedag

Det är ca 1,5 månad kvar tills jag fyller år.
Torsdag den 1november då fyller jag så jämnt som de bara kan bli. 22år.
2 är ju den första jämna siffran så 22 blir ju as jämt.
Så jag vill här med bjuda hem alla som vill komma hit på fika den 1 november.
Tänkte även att jag skulle skriva upp vad jag önskar mig. Alltid lika bra ifall de är så att någon med massa pengar vill lägga dom på mig. ;)

Önskelistan:
Bänk diskmaskin.
En super bra dammsugare.
Ny säng.
Pengar.
Presentkort.

Ja de är väl typ det jag önskar mig skulle jag tro.
Sen självklart blir jag ju glad för vad jag än får OM ni ens vill ge mig något.
Annars blir jag glad om ni bara vill komma hit och fika å umgås på min dag. :)

Ha det göttans!!


En liten rad till mig

Skriv en rad här:

Namn så jag vet vem som skriver:
Kom ihåg mig?

Har du ingen blogg skriv din E-postadress: (publiceras ej visas bara för mig så att jag kan svara till dig)

URL/Din Bloggadress så att jag kan titta in på din:

Din rad till mig:

Trackback
RSS 2.0