Sommaren 2014

En sommar full av händelser. Både bra och dåliga. 
Har fått väldigt bra och nära kontakt med mina kära grannar som betyder väldigt mycket för mig. 
I början av sommaren så hade jag två bästa vänner som jag delade hela mitt liv med som jag litade på till 110% 
I dags läget som så litar jag inte på någon. 
Känner för att bara stänga in mig och inte ha kvar några in min närhet. 
Helt enkelt sluta umgås med dom som sårat mig och som tilltron ändå inte finns till. 

Känner mig just nu jävligt liten å ensam. Men de kanske är så mitt liv ska fortsätta? 


Ha de göttans!

En liten rad till mig

Skriv en rad här:

Namn så jag vet vem som skriver:
Kom ihåg mig?

Har du ingen blogg skriv din E-postadress: (publiceras ej visas bara för mig så att jag kan svara till dig)

URL/Din Bloggadress så att jag kan titta in på din:

Din rad till mig:

Trackback
RSS 2.0