Knappert..

Hej igen..
Nu har vi varit i Ljungsbro å på ikano.. 
Å när vi kom hem började jag å Filip att titta på våra ekonomier..
Å kom fram till att vi har 200 kr var..
Så nu försöker vi få tag på någon som säljer billiga cigarett limpor..
Om ni vet nån så skriv gärna de till mig..;)
Nae nu sk ajag leta vidare å sen gå å äta lite mat..
Ha de bra..

En liten rad till mig
Postat av: Anonym

Vad gjorde ni i ljungsbro? Tyvärr så vet jag ingen som säjler limpor här i linköping, men kan kanske ta reda på någon i falkenberg. Om det skulle vara intressant?

2008-08-09 @ 09:21:23
URL: http://cocofreak.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag har kollat upp det, men det var ingen som hade hemma nu tyvärr.

2008-08-10 @ 14:51:03
URL: http://cocofreak.blogg.se/

Skriv en rad här:

Namn så jag vet vem som skriver:
Kom ihåg mig?

Har du ingen blogg skriv din E-postadress: (publiceras ej visas bara för mig så att jag kan svara till dig)

URL/Din Bloggadress så att jag kan titta in på din:

Din rad till mig:

Trackback
RSS 2.0