Jahopp!!

Mallan har varit här å åkte hem idag.. :(:(
Saknar henne..
Men hon kommer tebax till sommaraen..
Å då får vi hoppas att vi får lite mer gjort..
Inte bara Ha miggrän hela tiden..
För det orkar jag inte ha mer.. gör så jävla ont i hela fucking kroppen..
Men men vad ska man göra??
Det finns ju faan inget mer än att äta tabletter..
Men om man inte har råd med det då hur gör man då??
Jaja skit samma..
Är på kontigt humör idag..
Vet inte varför?
Kanske för att jag är på väg att få miggrän igen, som om jag inte har haft det tidigare i veckan..
Men men slut på den sura minnen å tänka på det roliga som har varit...


Förra helgen var stockholmarna här..
Lukas å Nisse å så deras kompis Fredde..
Vi hade jätte kul..
På Lördagen åkte vi till Jönköping i deras pontiac 69 bonneville.
Faan va kul vi hade det då. .
nä'r vi åkte dit var det Jag, Klint, Lukas, Nisse, Fredde å så Mallan..
Men när vi åkte hem var det Jag, Klint, Lukas, Nisse, Fredde, Mallan, Sebbe (deras kompis) Å Så johanna..
Så dit åkte vi 6 å 8 hem..
De var trångt på vägen hem å det lät inte så bra om bilen..
Tills vi ändrade om lite i bilen..
Då lät det bättre..
Det var kul att dom kom å hälsade på sov över från Fredagen till Söndagen..


Jaaa det var förra helgen det..

Idag eller i morgon kommer mamma hem med min lilla Arvid..
Saknar honom jätte mkt vill att han ska vara här nu..  : )
Men hoppas hon kommer i kväll.. :)
Så jag kan få pussa lite på honom.. :):)
Hihihihi..

Men Men här kommer bild på bilen vi åkte i..
pontiac 69 bonneville



Ååå Så min lilla Arvid.. :)

        

   

   


Jaa dom bilderna får räcka ett tag.. :):)
Det får komma upp mer bilder sen.. :)


Ha de bra alla läsare..


En liten rad till mig

Skriv en rad här:

Namn så jag vet vem som skriver:
Kom ihåg mig?

Har du ingen blogg skriv din E-postadress: (publiceras ej visas bara för mig så att jag kan svara till dig)

URL/Din Bloggadress så att jag kan titta in på din:

Din rad till mig:

Trackback
RSS 2.0