Skolan och dagens höjdpunkt..

Idag hade jag möte med Maria i skolan..
Gick igenom mitt schema..
Så nästa Tisdag börjar jag skolan på riktigt igen..
Och hoppas bara att allt kommer att gå bra och att jag sköter mig nu..
Vill verkligen att det här ska funka för mig nu..
Och är förbannat trött på att höra folk, "du kommer gå 1 vecka sen kommer du tröttna igen"..
Jaha och om jag gör det ni hjälper mig ju inte precis genom att säga så..
Och ni istället skulle säga..
"Bra Lina hoppas verkligen att du klarar det här.. Om du har det svårt hör av dig och du behöver hjälp.."
Även om man inte kan hjälpa så är det faktiskt skönare att höra det..
Så jag ska göra så gott jag kan och försöka så mkt som jag orkar helt enkelt..
Om jag inte orkar 1 dag då gör jag inte det..
Det är ingen annan än jag som lider utav det..
Men över till dagens höjdpunkt..



DAGENS HÖJDPUNKT:

Och så har man varit i VARA..
Jag, Klint och Anna var där..
Så man kan säga att vi var på en liten Road trip idag igen..
Vi åkte vid strax innan 19:00..
Och var framme strax innan 22:00
Det tog sin lilla tid men det blev ju lite små stopp här och där..
Väl framme i VARA så kom det 2 st små charmtroll fram..
Jätte söta..
Å så ett stort charmtroll så klart..
Ur gulliga och hur mysiga som helst..
Vid 23:00 så åkte vi hemmåt igen..
Några små stopp på vägen hem blev det också..
Man måste tydligen äta och röka ibland..
Vi var hemma här i skägget igen vid 02:00..
Så nu är vi alla 4 väldigt trötta..
Jag, Klint, Anna och så lilla Rockie..

Välkommen hem sötis..

Jaa nu ska jag, klint och Rockie in och sova eller okej jag ska iaf röka först..
I morgon blir det att gå upp tidigt, så kan det ju bli ibland.. :)

Ha de göttans..

En liten rad till mig
Postat av: Elin

Inga komentarer!

2009-08-19 @ 10:25:16
URL: http://dumboelin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Gumman du kommer att klara det bara du ger dig FAAN på det, och du vet att jag hjälper dig så gått jag kan bara att du hör av dig det vet du !!



Det kommer gå bra, men som sagt om du skiter i det så är de ju som sagt bara du som lider av det ! Men lyssna till alla som vill hjälpa dig och ta till dig det !



Love you ! Håller mina tummar för dig ! <3

2009-08-19 @ 20:26:27
Postat av: mia

Det va ja som skrev :P

2009-08-19 @ 20:27:15
URL: http://miakinna.blogg.se/
Postat av: sundarii

Lina, skit i vad folk tror och tycker, det är DU som går i skolan, inte de. Du är tacksam att du fick en ny chans för förbättra ditt betyg för annars skulle du inte ta den chansen, eller hur? Du är ingen idiot, du är bara skoltrött och det blir man ju efter sammanlagt 13 år i skolan.. (från 1a klass till 3e ring) Jag var själv skoltrött som fan och jag misslyckades totalt men läste upp mig på komvux senare så jag är fullutbildad nu. Klarade jag så klarar Lina. Antagligen kämpar du som fan i skolan eller så orkar du inte, valet är helt och hållet DITT, ingen annans..



Men jag tror på dig. Jag tror att du kommer klara skolan. Det är ju inga långa år längre, snarare några månader bara. Du kommer klara det här!

2009-08-20 @ 06:42:57

Skriv en rad här:

Namn så jag vet vem som skriver:
Kom ihåg mig?

Har du ingen blogg skriv din E-postadress: (publiceras ej visas bara för mig så att jag kan svara till dig)

URL/Din Bloggadress så att jag kan titta in på din:

Din rad till mig:

Trackback
RSS 2.0