OJ, OJ, OJ!

Kan ´ju börja med att skriva oj, oj, oj ..!

jag har ju inte skrivit här på flera veckor.. rättare sakt 1 månad och 2 veckor ..
Ja då kan man undra hur det kan bli så, men det är inte svårare än vad det låter ..
Jag har tänk " åå idag måste jag skriva blogg.."
Men har det blivit så?
Nej ..

Det har varit så himla mkt i skolan, julen, nyår, skolstarten å så praktiken..
Det känns som att man inte har fått tid att andas någon gång..
Det är alltidi något som man måste göra som går före allt annat..
Kan man inte bara få leva sitt liv i sin egna takt?
Tydligen går inte det, för när man tror att man lever sitt liv i sin egna takt så är det försent ..
Då finns man inte längre..

Livet är slut och du hann aldrig leva det som du egentligen ville ..
Men vad vet man??
Hur vet man att man inte har levt sitt liv som man borde??
Tänk om inte jag hade skrivit det här inlägget så hade ju mitt liv sätt anorluna ut, och även era som sitter och läser..
Hur hade det blivit då??
Har så många frågor inom mig, angående den stora frågan LIVET!!

Men meningen med livet är ju att dö, eller?
Det är ju det ända vi vet att vi kommer göra förr eller senare..
Men exakt när det är ingen som kan säga, för om man skulle få reda på det så tror jag man skulle ändra en del i sitt liv så att det inte skulle hända..
Men vad händer efter döden då??
Lever vi igen fast på andra ställen??

Som sagt många tankar som rullar runt i huvudet, och många frågor som man inte kan få något svar på..
Varför jag skriver om allt det här är för att jag, Anna, Elin och Johanna hade en liten diskution om det här i går..
Vi kom på en hel del, men tror inte det räkte för mig..

Fortfarande 3000 frågor kvar som inte finns något svar..


R.I.P Sten (Hoppas du har det bra i himlen där du sitter å fikar..)

En liten rad till mig

Skriv en rad här:

Namn så jag vet vem som skriver:
Kom ihåg mig?

Har du ingen blogg skriv din E-postadress: (publiceras ej visas bara för mig så att jag kan svara till dig)

URL/Din Bloggadress så att jag kan titta in på din:

Din rad till mig:

Trackback
RSS 2.0