En händelsefull vecka..

Jaa, den här veckan har det hänt mkt roliga saker..
För att de ska bli lättare att läsa å förstå så tänkte jag att jag skriver dag för dag..
Så då börjar vi med....

MÅNDAG:
Jaa idag så var det första dagen på jobbet..
Spänande.. ;)
Jobbar som tele försäljar för solidar fondservice..
Ringer runt och pratar om folks premium pension alltså PPM det orange kuveret.. ;)
HAHA..
Inte så tokigt som alla har pratat om hur det är att jobba med telemarketing..
Men man ska inte ha förutfattade meningar utan man ska testa på det själv innan man sger någonting..
Så än så länge är det kul vet ju inte hur länge det varar.. ;)

Just det innan jobbet så var ju jag och Elin och fikade på Claras.. ;)
Mys..
Det ska bli våran nya tradition.. (får se hur det går.. ;) )
Allt handlar ju om pengar..

TISDAG:
Idag följde jag med Mia hem till henne..
Även Johanna följde med..
Johanna fixade håret hos Mias mamma Eva och det blev jätte fint..
Funderar på om jag också ska göra så.. ;);)

Jag och Mia pluggade, jag hade nämligen 3 arbeten som jag hade kvar..
Och jag kände att jag måste göra klart dom jag orkar inte göra det i höst..
Så Jag och Mia tog varsitt arbete och började..
Då kommer Johanna in med färg i håret och tittar å så tar hon mitt arbete och förtsätter (hon är knäpp jag vet.. ) ;);)
Så då tog jag det sista arbetet och gjorde klart..
Så tack vare Mia och Johanna så blev jag klar..
Faan vad skönt det känns, tack flickor hade inte klarat det utan er..
Vist att jag har andra saker att göra också men det tar vi i höst.. ;);)

Vi hade en trevlig och underbar dag..
Tack så jätte mkt..

ONSDAG:
Vi åkte in till skolan lite tidigare och skrev ut arbetena..
Vi var i skolan kl 8 och kl 9 så började fotbollstuneringen..
Men så pratade jag med Mia om att hon måste göra matten snart..
Sagt och gjort så gjorde hon provet..
Har haft provet kvar sen vi gick i 1an kanske var dags att göra klart det.. ;)
Våran lilla hemlis Mia.. :)
Men mia är duktig hon, hon kan om hon vill.. :)

Vid 13:30 då gick vi, jag och Mia..
Vi gick upp till stan varms som faan var det men vi kämpade på iaf..
Möte Klint och Jocke vid kyrkan uppe vid stan..
Nervös som faan var jag, men det gick hela vägen..
Kommer fram..
Sätter mig i stolen AJ SOM FAAN!!
Det gjorde ju ont..
Det var då jag blev "tantuerad".. (Ronja säger att det heter så..)
Fy så ont det gjorde..
Men på vissa ställen var det ju as skönt..
Skumt det där..
Men nu har man iaf gjort sin först Tattoo..
En skorpion med lite tjafs.. ;)
Bild på den kommer senare..
Det är ju bara Klint som har det på bild än så länge..
Efter det åkte vi till skägget hämtade Ronja och åkte ut till V-stad..

Torsdag:
Då gjorde Mia ett till Matte prov och klarade det utan problem.. ;)
Hehe..
Så Mia har du med mera G i matte A..
Grattis till dig gumman..
Viste att du skulle klara det.. :)

Åkte sedan hem till Klint i V-stad där han och Ronja var..
Det var bara några timmar kvar tills vi skulle på CIRKUS..
Faan va kul det var..
Man kände sig som en liten tjej som satt där å tittade för första gången.. :)
Men kul som faan var det.. :):)
Sen gick vi hem och la Ronja i säng, vi tittade lite på tv innan vi sov..

FREDAG:
Idag åkte vi hem frn V-stad å lämnade Ronja..
Jag fixade mig för att åka ut till Tessan i Linghem..
Så jag Elin och Johanna åkte ut till henne och drack å körde ölkubb och kort..
Fulla vart vi hela bundet..
Åkte in till stan Johanna åkte hem med Dennis..
Så jag, Elin och Tessan gick till hamlet..
Fast det är 20 så kom jag in.. :) hihi..
Tog en orgasm och sedan gick vi till hamnfesten..
Men den stängde ju kl 1 så det var inte kul..
Då gick vi uppåt mot stan Tessan skulle åka hem så hon hoppade in i bilen och jag å Elin fortsatte till kebabbaren..
Namnam..
Tills jag skulle ta gurkan..
Då vipade jag ut tallriken över mig och massa pomme flög ner i Elins väska..
Så hon fick fiska pomme.. :) Haha..
Så kan det gå när inte haspen är på... :)
Ja sen gick vi ner mot plaza möte Klint, Ante å Figge och så kom Malin..
Pratade en stund..
Malin gick in på Platens och vi stod vid bosses..
Sen skulle vi hemåt..
Då tog vi med oss Malin också..
Elin åkte bil med tommy och dom..
Å jag, Klint, Figge och Malin gick hem..
När vi var vid åbylund släpte vi av Malin och sen fortsatte vi till Skägget..
När jag kom hem så somnade jag på två röda sekunder..

LÖRDAG:
Idag åkte hjälpte jag Elin med att fixa lite..
Sen så åkte jag, Klint, Elin och Tommy ut till Linghem till Rille och Tessan..
Vi grillade å sen åkte vi in till stan igen..
Var en liten stund på brasken..
Sen körede Tommy hem mig och Klint..
Så nu sitter vi här hemma och tråkar..
Men ska nu se på film..


Så såhär har min vecka varit..
Rolig och händelsefull..


Snart är det studenten också..
FY FAAN!!
Är skit nervös..
Å ingen skola heller..
Bara några dagar som man måste vara i skolan..
Angående betyg och middag och lite sådant skit.. :) haha..


En liten rad till mig
Postat av: Anna

Du har ju glömt skriva att vi kommer också hälsar på idag :( Då får du skriva ett helt inlägg bara om ikväll :D

2009-05-31 @ 13:10:21
Postat av: Jossan

HAHA Lina då, Tack för all din hjälp gumman <3 det betyder jätte mkt för mig !! och Ja de är våran hemlis :D <3 TACK TACk och åter TACK :)

Ha de super gumman !! <3

2009-05-31 @ 20:55:55
URL: http://miakinna.blogg.se/
Postat av: mia

De va jag som skrev ovan fast glömde skriva mitt nanm :P

2009-05-31 @ 20:56:48
URL: http://miakinna.blogg.se/

Skriv en rad här:

Namn så jag vet vem som skriver:
Kom ihåg mig?

Har du ingen blogg skriv din E-postadress: (publiceras ej visas bara för mig så att jag kan svara till dig)

URL/Din Bloggadress så att jag kan titta in på din:

Din rad till mig:

Trackback
RSS 2.0