Till Anna

Okej Anna jag gör väll som du säger.. ;)

Idag SÖNDAG så kommer Anna och Tom med hundarna, Heike, King och Tira..
Vi ska grilla och jag och Klint bjuder på mat..
Det blir grillad fläskfelé, pomme och beasås..
Kanske lite sallad om vi har någon.. ;)
Haha..
Vi ska starta grillen kl 8 och förhoppningsvis så kommer Anna och Tom strax efter det.. ;)
Det ska bli myssigt att dom kommer å grillar lite..
Måste vi göra en hel helg någon gång..
Så att man även kan ta ett glas La Salle eller vad säger du Anna.. ;);)
Haha..
Nae men nu ska jag ut och röka och sedan se om vi har någon sallad så att Anna kan få lite grönt.. ;)

Ha de göttans..

Just det Anna när faan ska du fixa min blogg??
Jag vill inte ha de färger jag har..
Du kan ju inte bara börja så sen inte göra färdigt.. ;);)

En liten rad till mig
Postat av: Anna

Klart vi ska ta ett glas La Salle.. Kanske en hel flaska ;) Ja... Jag kan väl sitta och pilla med din blogg nu.. Har ingenting att göra ändå..

2009-06-01 @ 11:58:24

Skriv en rad här:

Namn så jag vet vem som skriver:
Kom ihåg mig?

Har du ingen blogg skriv din E-postadress: (publiceras ej visas bara för mig så att jag kan svara till dig)

URL/Din Bloggadress så att jag kan titta in på din:

Din rad till mig:

Trackback
RSS 2.0