Äntligen, det var väntat... <3

Den här dagen har jag längtat efter...
Saknar dig jätta mkt morfar..
Sitter här mitt i natten lyssnar på lite musik..
Hitta en låt frän Samy..
Låten heter: Du sa gud har glömt bort mig..

När jag lyssnar på texten så är det så mkt som stämmer..
Äntligen kom den här dagen som jag har längtat efter...
Sitter här nu i tårar..
Tårarna bara rinner det finns inget stop..
De bara rinner å rinner..

Det är nu jag förstår hur mkt du betyder för mig..
Även om du inte är i livet så betyder du fortfarande..

Massa minnen kommer upp när jag lyssnar på låten..

Morfar hur ska jag klara resten av mitt liv utan dig??
Vist jag har klarat mig länge nu, men livet är inte slut än på långa vägar..

Mina barn..
De kommer aldrig att få träffa dig..
De kommer aldrig få känna din stora runda mage..
De kommer aldrig få se dit långa skäg..
Det var ju du som var våran tomte..

Jag Älskar dig morfar..
Saknar dig massor..

Ätligen kom den här tiden som jag har längtat efter så länge nu..
Bara sitta ner å tänka på dig..
Fälla några tårar för dig..
Vet att du inte vill att jag ska gråta men jag kan inte rå för det..

När jag inte får ha dig här hur ska jag då göra??
Därför fäller jag en tår för dig morfar..
För att visa min saknad till dig..


Jag hoppas att du finns där..
I himelen..
Våran plats det är det som betyder mest för mig..
Igentligen vill jag ha din här men man kan tydligen inte få allt som man vill här i livet..


Du var det finaste i mitt liv..
Du var mitt allt..
Jag önskar bara att vi kunde ses snart..
Kommer du finnas där när jag kommer till dig??
Saknar du mig lika mkt som jag saknar dig??

Hoppas inte du är besviken på mina val här i livet..
Vet att alla val inte är de bästa..
Men vill ändå inte att du ska vara besviken på mig..

Jag vill inte såra dig..
Jag vill inte såra mig själv..
Men man kan inte göra alla lyckliga..

Hoppas du har det bra å finns här omkring mig..
Hoppas du är lycklig och tar hand om Farmor Lisa..
Hälsa henne från mig..

Saknaden är STOR..


Nu börjar det att ta slut..
Nu finns det nog inte mkt mer som jag kan skriva just nu..

Allt jag vet är att du kommer alltid finnas i mitt hjärta,
Jag älskar dig å att saknade efter dig är så stor..
Vill bara att du ska finnas här nu och krama om mig..

Saknar dig morfar..
Du är mitt allt..
I mitt liv kommer du alltid att finnas med i..


Önskar att det hade kommit mer..
Men det börjar att avta..
Skönt att ha fått lätta på hjärtat lite..
Kanske lite rörigt och inte mkt andra förstår..
Men det här är för min skull..




Hur länge ska jag orka.??


Kramar Lina 05:58





Nu efter så känns det skönt att ha rensat sig lite..
Behövde verkligen få ur mig lite..
Känner en stor lättnad nu..
Tänk vad lite musik kan göra..
Att en låt kan sätta fart på känslorna så mkt..
Helt otroligt..
Men känner mig lite bättre nu faktiskt..
Något som var behövligt..


Ha det göttans!!

En liten rad till mig
Postat av: Elin

<3

2009-10-13 @ 23:20:23
URL: http://dumboelin.blogg.se/
Postat av: mia

Så himla bra gumman att de har släppt nu, förstå verkligen att de är skönt att bara få gråta och skriva som man vill !!



Musik kan göra mkt för än, många tankar och känslor kommer när man har den rätta låten som verkilgen får i gång allt !! Finns här för dig gumman !!



Pusspuss <3 saknar dig !!

2009-10-19 @ 14:08:44
URL: http://miakinna.blogg.se/

Skriv en rad här:

Namn så jag vet vem som skriver:
Kom ihåg mig?

Har du ingen blogg skriv din E-postadress: (publiceras ej visas bara för mig så att jag kan svara till dig)

URL/Din Bloggadress så att jag kan titta in på din:

Din rad till mig:

Trackback
RSS 2.0