Fest å Grattis!!

I morgon (Lördag) är det fest här hemma hos mig..
Eftersom att jag FYLLER 19ÅR på Söndag..


GRATTIS TILL MIG!!
PÅ MIN 19ÅRS DAG!!
ELLER OKEJ DÅ DEN VAR VIST PÅ SÖNDAG!
MEN GRATTIS TILL MIG LITE INNAN DÅ..
IFALL DET SKULLE VARA SÅ ATT JAG INTE HINNER SKRIVA INNAN
SOM JAG INTE TROR ATT JAG KOMMER ATT HINNA..!!
SÅ GRATTIS TILL MIG..!!



Så därför ska jag ha en liten fest här mitt i flyttkaoset..
Men va faan folk får la ta det som det ser ut..
Vi flyttar och allt kan inte var perfekt just då.. :)

Jaa så man får hoppas att det kommer folk på Lördagen å sen att det kommer många på Söndagen också.. :)
Så alla är varmt välkommna på fika hos mig..
Får se om jag hinner baka i morgon med så jag har något att bjuda på, på Söndagen..
Men om man ska kunna baka så måste man ju så klart ha pengar också..
Humm hur gör man med det??
Ringer mamma å pappa å ber dom antingen köpa saker eller ge mig pengar så att jag kan baka lite gosaker.. ;)
Tihi..


Nae nu blir det faan att fortsätta att röja, så det ser lite bättre ut, sen sova , sen baka (om jag hinner), å så fixa lite till.. Sen blir det FEST!!


Ha de göttans!!

En liten rad till mig
Postat av: mia

åhh gumman , jag saknar dig massor, men idag ses vi och jag stannar tills i morron, för då är det ju din RIKTIGA DAG :D !! Fy har inte saknat någon på så länge som du, du som förstår mig och den som jag verkligen kan prata med, känner mig jätte dum att jag inte har kommit till er och så, men du förstår mig de vet jag :)..



MEN HALLLLLÅ vart ska ni flytta nu har ja missat något ? :P



Älskar dig pusspuss !!<3

2009-10-31 @ 13:36:47
URL: http://miakinna.blogg.se/
Postat av: Elin

Tack för ikväll Gumman. De va jätte kul =)

Vi ses i morgon.

Puss<3

2009-11-01 @ 03:12:12
URL: http://dumboelin.blogg.se/
Postat av: Lina

Mia:jätte kul att du kom.. Hoppas vi ses snart igen..:) får inte vara så här långa mellanrum..

Älskar dig baby.. Pussar



Elin: tack själv gumman!!

Ses senare.. Pusssssar

2009-11-01 @ 14:45:06
URL: http://minisixten.blogg.se/
Postat av: Madde

Vilken snygg sida du har stumpan!! =) Lust att kanske hjälpa mig nån dag? (A) fattar nada om den här skit blogg sidan.. =P



Får ta en fika nån dag nu snart igen och fira dig lite! Puss puss

2009-11-03 @ 10:15:13
URL: http://madeleineeharrysson.blogg.se/
Postat av: Lina

Hihi.. Tack så mkt gumman.!!

Jaa det tycker jag verkligen att vi ska göra.. :) hehe..



Pussar

2009-11-03 @ 17:22:51

Skriv en rad här:

Namn så jag vet vem som skriver:
Kom ihåg mig?

Har du ingen blogg skriv din E-postadress: (publiceras ej visas bara för mig så att jag kan svara till dig)

URL/Din Bloggadress så att jag kan titta in på din:

Din rad till mig:

Trackback
RSS 2.0