Igår, nej! I natt, nej! Idag menar jag ju.. Eller okej i gårnattimorse.. I morse säger vi..

Igår eller ja hur man nu ser det..
Ja va faan igår kväll så mkt är jag med på iaf..
Vid 21:30 bar det av till Jönköping..
Åkte och tog en fika hos Elli och Gurra..
(vet att det var en mkt lång väg för en kaffe å kaka.. )
Men Klintan betala..

Iaf..
Vi åkte hemåt..
Åker av motorvägen i Mantorp, fortsätter ut mot v-stad..

När vi kommer te m-slätt ja gissa vad som händer då..
SOPPATORSK!!!
Jaa heja..
Fruktansvärt kul när klockan är 03:08..
Jeeehaa.
Nae tebax te värkligheten..
Inte alls kul..
Vi ringde runt till MASSA..
Men ingen jävel svarade och ville komma ut och hjälpa oss..
(Kanske beror på att folk har jobb, jag vet inte.. )
Men iaf..
Där sitter vi i nöden å ingen hjälp.
Den ända som var vaken var Elin..
Men har hon tagit körkort än??
Nae det har hon inte..
Så hon kunde ju inte komma å hämta oss..

Och tror ni att någon annan jävel åker förbi flygvapenmuseumet så där vid 3 snåret??
Det kan jag tala om för er att det gör det INTE!!

Men vi bestämmer oss för att putta ner bilen till korsningen där det förhoppningsvis fanns lite bilar..
När vi väl puttat ner bilen dit så kommer det två securitasvakter och hälsar på..
Ville veta lite vad vi gjorde där, vilka vi var, ålder, bor, varför vi har en amstaff, skola eller jobb..
Jaa en massa allmäna frågor helt enkelt..
As trevliga karar på 35 å 41 år gamla..
Stog och pratade med dom i säkert 1 timme..

Men men, vi fick gå till Rydsmacken och fixa soppa, gå tebax och när
Emil säger "nu fattas det ju bara att snuten ska komma"
Å gissa vem som står vid bilen när vi kommer framte bilen..
Jo om inte snuten själv..
De frågade lite om det var våran bil å lite så..
Då hade de spärrat av bilen..
Det stog "kontrollerad olycka av rädningstjänsten polisen"

Faan vilken kväll..
Så vid 05:45 så var vi hemma..
Faan vilken jobbig kväll, natt, morgon, igår, idag..
Eller jaa va faan man nu säger..
Eftersom jag inte har sovit så blir det så svårt att veta när det var..
Så bestämm själva när det var..



Ha de göttans..


En liten rad till mig
Postat av: sundarii

Jahaa, var det så det hände, jag fattade nämligen noll när jag såg bilderna på Klints bdb..

2009-10-22 @ 20:44:41
Postat av: Lina

Haha.. Jasså.. Men nu fick du det lite mer förklarat.. ;)

2009-10-23 @ 03:24:37
URL: http://minisixten.blogg.se/

Skriv en rad här:

Namn så jag vet vem som skriver:
Kom ihåg mig?

Har du ingen blogg skriv din E-postadress: (publiceras ej visas bara för mig så att jag kan svara till dig)

URL/Din Bloggadress så att jag kan titta in på din:

Din rad till mig:

Trackback
RSS 2.0