Ångra mig, jag ville skriva mer..:D

Ja ni..
För 9 år sen då ni..
Då låste min mamma in bilnycklarna i kofferten..
I våran förr bil toyota camry -88..
Vi hade varit i väg på något möte..
Å då glömda mamma att hon hade lagt ifrån sig nycklarna som råkade ligga i kofferten..:D
Så vi fick vänta jätte länge på att nån skulle komma å hjälpa oss att öppna..
Under tiden sprang jag och några andra barn omkring och tittade på en massa ekorrar..
Ekorrar till en förbannelse..
Det tog ett par timmar innan vi kom in i bilen..
Men det är ett minne som sitter kvar för livet..
Kanske beror det på vad som hände dagen efter..
Jag tror att de är därför jag kommer ihåg det så bra..


En sån här bil var det vi hade fast en ljus blå..
För er som vill veta vad det var för bil vi hade...


En liten rad till mig

Skriv en rad här:

Namn så jag vet vem som skriver:
Kom ihåg mig?

Har du ingen blogg skriv din E-postadress: (publiceras ej visas bara för mig så att jag kan svara till dig)

URL/Din Bloggadress så att jag kan titta in på din:

Din rad till mig:

Trackback
RSS 2.0