Vad ska man tro?

Du som sa: "Alltid lina, kommer alltid finnas där. O jag ska skärpa mig, både med tjejer o kontakten med dig"


Hur har det gått med det egentligen?
Jag har inte sätt dig här.
Eller okej jo en gång för inte så länge sen då såg jag dig innan du gic kill skolan
för du var här efter du hade jobbat på cupolen dagen innan och då sov du här.
Men ska man kunna lita på dina ord egentligen?
Jag vet inte om jag kan gära det längre?
Du säger och lovar en massa saker som du sedan skiter i det.
Varför?
Men det är ditt liv.
Jag ska inte tvinga dig till något du inte vill det lovar jag dig.
Men skulle vara kul om du fortfarande ville träffa mig.
Vänner för livet?
Jo de är sant det kommer vi att vara jag kommer alltid finnas här för dig men kommer du alltid finnas för mig?

Vill bara inte att allt det vi har haft tillsammans ska försvinna.
vi har gjort allt man kan tänka sig..
Eller nästan iaf..:)
Saknar när vi var små å du jämt hade en ny tjej när du kom till mig haha..
Det var tider de..
Vem ska jag prata med dom om, om inte du finns hos mig?

Vill ha dig här Robin. Saknar oss två..


En liten rad till mig
Postat av: mia

tack gumman det du skrev :) , finns alltd för dig med det vet du !!, gumman du får prata med Bobba så kasnke han förstår hur du känner !. men vissa gånger kanske man växer ifrån varandra och kommer tillbaka! och de kanske är så nu i detta skede att ni inte ska träffas då mkt , men sen så kommer de bli mer intensivt , ! Tänker på dig !! ring om de är någe!! LOVE<3

2008-10-08 @ 21:07:45
URL: http://miakinna.blogg.se/

Skriv en rad här:

Namn så jag vet vem som skriver:
Kom ihåg mig?

Har du ingen blogg skriv din E-postadress: (publiceras ej visas bara för mig så att jag kan svara till dig)

URL/Din Bloggadress så att jag kan titta in på din:

Din rad till mig:

Trackback
RSS 2.0