Nu far vi..

Nu åker vi till Motala..
Kommer hem på Fredag förmiddag..
Ska bli skönt att komma bort lite här i från stan en stund..
Komma ut vid vattnet och bara njuta. :)
Även om det inte är fint väder så är det iaf skönt.. :)

Och för ALLA er som vill ha kontakt med mig får ringa...
För jag har inte kompis längre..

Så kan bli väldigt svårt att svara på SMS..
Kanske kan ta mammas tele..
Men nae räkna med att ni får ringa mig...
Har jag tid så svarar jag annars gör jag inte det..
Logiskt va?? ;)


Nae nu ska vi fara..
Ha det göttans..

En liten rad till mig

Skriv en rad här:

Namn så jag vet vem som skriver:
Kom ihåg mig?

Har du ingen blogg skriv din E-postadress: (publiceras ej visas bara för mig så att jag kan svara till dig)

URL/Din Bloggadress så att jag kan titta in på din:

Din rad till mig:

Trackback
RSS 2.0