Skänninge..

Ja då var man i Skänninge nu då..
Har tittat på en fim Big Stan..
Jätte bra och rolig var den iaf... :)
Värd att se..
Just nu sitter vi och tittar på En annan del av Köping..
Också riktigt roligt..
Tur att Anna har tv4 anytime.. :)
Hur hade jag, Klint, Mallan och Figge klarat oss annars?? ;)
Eftersom lilla Anna sover..
Hon börjar ju jobba kl 7:00..
Jaa om man kanske ska sova snart så man orkar med att gå på marknaden i morgon..
Eller om man ska vara vaken te Anna går upp så att Mallan och jag får lite plats i sängen.. ;)

Nae nu måste jag fortsätta titta på En annan del av Köping..


Ha de göttans så hörs vi.. ;)

En liten rad till mig

Skriv en rad här:

Namn så jag vet vem som skriver:
Kom ihåg mig?

Har du ingen blogg skriv din E-postadress: (publiceras ej visas bara för mig så att jag kan svara till dig)

URL/Din Bloggadress så att jag kan titta in på din:

Din rad till mig:

Trackback
RSS 2.0