Skor!!

Tjolahopp..!

Jaha idag har man varit och köpt skor med pappsen.. :D
Äntligen blev det som man hade bestämt med honom..

Köpte ett par stövlar svarta så klart för 400 kr.. :D
Jätte fina är de..
Ett par vanliga skor.. svarta dom också skulle ha kostat 150 kr men fick dom gratis.. :D
Dom ä också jätte fina men framför allt sköna..
Å så ett par som jag ska ha till studenten.. :D
Å dom är vita och kostade 300 kr..
Men ganska hög klack men ändå väldigt sköna att gå i..

Så efter att ha testat skor i över 1 timme..
Så har jag välgit ont i fötterna..
Svullna blri dom ganska lätt, å det är dom just nu..

Å när jag var där och testade skor så kom jag på att det är ju ganska svårt att veta hur skorna ska se ut eftersom jag inte vet vad jag ska ska ha på mig än..
Så inom kort måste jag hitta något som jag ska ha på mig..
Så nu måste jag anpassa klädseln till skorna för jag vill ju inte slänga 300 kr i sjön om jag inte använder skorna..

Men vad ska man ha för klädsel då??
Jag vet inte om jag vill ha kläning eller inte..
Men men sånt som märks..
Kan man inte få gå i mjukisbyxor??
Man vill ju ändå vara den man är.. ;)

Nae nu ska jag fortsätta att städa med mammsen..
Eller nu när man redan har gjort ett avbrott kanse man ska passa på att äta något också..

Ha de gött!!


En liten rad till mig
Postat av: Anonym

800kr ska jag ha för min tele. Nej den är inte låst till nåt alls.. Puss

2009-02-05 @ 18:01:14

Skriv en rad här:

Namn så jag vet vem som skriver:
Kom ihåg mig?

Har du ingen blogg skriv din E-postadress: (publiceras ej visas bara för mig så att jag kan svara till dig)

URL/Din Bloggadress så att jag kan titta in på din:

Din rad till mig:

Trackback
RSS 2.0