Jahopp

Ja då kan man ju börja skriva lite vad som hänt med livet..

Massor..
Så det är vad som har hänt i mitt liv den senaste tiden.. 

Okej då skaväll försöka att skriva lite kortfattat..
Sista veckan i skolan innan jul var jag sjuk, så missade en hel del..
Sen blev det jul, så här blev min jul:

24 - Hos mor med: Mamma, Mormor, Göran, Björn, Ida, Krille, Rasmus, Lilla Tira, Arvid, Chillorna och Filip..

25 - I V-stad med: Lise-Lotte, Nisse, Ingergärd, Erik, Lena, Filip och så Lilla Tira och så var det någon mer som jag inte kommer på nu..

26 - Hos Far med: Pappa, Ewa, Ida, Krille, Rasmus, Filip, Sanna, Olle å så Lilla Tira

29 - Hos Ida med: Ida, Krille, Jane, Putte, Rasmus, Mamma, Björn, Pappa, Ewa, Sanna, Filip och så klart det skit ungen som vi var där för att fira jul med Lilla Ronja.. 

Ja det var julen det, sen blev det Nyår..
Det var himla roligt.. Eller ja eller nej..
Ignet planerat förens dagen innan då skulle vi till Malmslätt till King Kong..
På Ny Års Afton får vi reda på att det är instelt.. Ja grattis till oss.. Fuck..
Då fick vi reda på att det var en fest i Johannelund..
När vi sitter på bussen dit så hör vi bara hur några tjejer sitter där och säger att alla vi kommer inte in..
NEHE VAD FAAN GÖR VI NU DÅ??
Går av i Johannelund Jag, Jocke, Filip, Figge å så Berginger å kompani
Jag, Klint och Figge känner inte för att gå på en fest där vi troligt vis kommer att bli utslänga iaf..
Så vi ställde oss vid bussen nu var klockan redan 20:00..
Vi tänkte ajja skit samma nu åker vi hem å sover bort 12 slaget så vi inte var vakna då eftersom allt var ett helvete..
Men vi fick tag på han i Malmslätt King Kong alltså..
Då ska det komma två till honom så vi tänkte aa va faan bättre att vara där å ha kul än att gå hemma å sova..
Så sagt å gjort vi åkte till King Kong..
Var där vid 21:00.. Känndes lite sent..
Men va faan det funkade..
Vi vart fulla som faan å kul som faan hade vi det..
När vi sen skulle hem, ja det är lite roligt..
Vi skulle ha åkt till Top notch men bilen som skulle köra oss dit kom inte..
Men vad då jag hade kul när jag gick hem..
Långt som faan var det men det kändes som att det gick rätt fort ändå..
Kankse berode på att man var så jävla fuller som jag var..
Mamma ringde mig då på vägen hem..
Så när vi kom hem så fick jag, Figge och Klint tunbrödsrulle..
Å jag och Figge fick pasta, Köttbullar och mummasås..
Mmm det var gott..
Å så pratade jag med Bulla i telen..
Höll på att somna i från henne haha...
Ja så såg mitt ny år ut..

Nu ett par veckor senare sitter jag här och är lite sjuker ..
Men inte mkt att göra åt det är ju bara att krya på sig och hoppas på det bästa..

Jaha då var det här det andra inlägget på samma dag och än är bara klockan 07:55..
Så man kanske hinner med något till vem vet..
Nae nu ska jag gå och lägga mig igen och se om jag kan sova..
Är väldigt trötter men kommer nog inte sommna än på ett tag å sen då när jag sommnar så kommer jag sova länge länge..
Tills Elin väcker mig skulle jag tro..;)


God  morgon God morgon Eller God natt God natt  beror på vad man själv vill..

En liten rad till mig

Skriv en rad här:

Namn så jag vet vem som skriver:
Kom ihåg mig?

Har du ingen blogg skriv din E-postadress: (publiceras ej visas bara för mig så att jag kan svara till dig)

URL/Din Bloggadress så att jag kan titta in på din:

Din rad till mig:

Trackback
RSS 2.0