Elin då..

Jaa..
Elin hon har inget långt minne..
Så jag har blivit hennes kalender.. ;)
Väldgt lustigt..
Men så är det..
Förra helgen så frågade hon min ca 10 gånger hur hon skulle jobba i veckan..
Å så klart är det jag som kommer ihåg sådant..
Så jag sa till henne hur hon jobbade, sedan frågade hon om hon hade något planerat på onsdagen för hon skulle fika med någon..
Då är det jag som har koll och svara nej du jobbar dag och har inget planerat på kvällen..
Så berättade hon stt hon å jag var bjudna på fest fredag den 29/5, på lördagen skulle vi fixa lite och på söndagen jobbar hon..
Okej svarade jag, och lade det på minnet..
Och nu som senaste dagarna har hon kommit å sag typ " å vi är bjudna till emma på fredag"..
Å då måste jag ju svara men Elin vi ska ju på en annan fest då..
Så vi kan ju inte..
Hennes svar just de jag det var det de var..
Sen kom hon och sa, åå jag å pappa ska övningköra i helgen...
Men lilla rara Elin hur ska du hinna det??
Det är ju helt fullt nästa helg..
Jaha just de får man till svar då.. ;)

Så nu framöver så är jag Elins kalender..
För jag har koll på vad hon gör men inte på mig själv.. ;)
Haha..
Men men så som det kan vara..
Så om någon vill veta vad Elin har för planer kolla inte med henne för hon kommer ändå inte ihåg utan kolla med mig jag vet.. ;);)
HAHAHA..


Nae nu är det dags att ta en liten rökpaus här från datan..
Å vänta på att Elin ska höra av sig..
Ha de gött allesammans.. ;)


En liten rad till mig
Postat av: Mia

HAHAHAH, ja du alla vet att elin har ett kort minne ;):p

2009-05-24 @ 21:19:50
URL: http://miakinna.blogg.se/
Postat av: Elin

Tur att jag har nån som kan hålla koll på mig:P

2009-05-25 @ 19:06:37
URL: http://dumboelin.blogg.se/

Skriv en rad här:

Namn så jag vet vem som skriver:
Kom ihåg mig?

Har du ingen blogg skriv din E-postadress: (publiceras ej visas bara för mig så att jag kan svara till dig)

URL/Din Bloggadress så att jag kan titta in på din:

Din rad till mig:

Trackback
RSS 2.0