Ny blogg..

Okej då..
Kanske inte ny blogg..
Men ny design.. :)
Hehe och det är min helt alldeles egna disign.. :D
Okej, Anna hjälper mig fortfarande att lägga upp allá saker för det fattar jag inte hur man gör..
Å det gav positiva ömdömen om min nya disign..
Så jag har även gjort en head till ANNA.. (öppas i nytt fönster)..
Å så har jag även gjort headen till BECKA (öppnas även den i nytt fönster.. )

Riktigt kul är det faktiskt att hålla på å fixa i Photoshop..
Har ju aldrig fattat förut hur man har gjort..
Så tänkte jag bara, ää va faan testa skadar ju inte..
Å vips så hade jag gjort en header till mig själv.. :D hehe
As nöjd är jag..
Men får se hur länge jag har kvar den..
Kanske blir så att man fixar nått nytt å då kommer den upp i stället..
Fast är ju faktiskt ganska nöjd med den så den får nog sitta ett tag..
Har även kommit på att dom som har Firefox..
Inte alltid kan se det nya man har gjort..
Då får ni fixa det för detta är värt att se.. :D

Ska även fixa lite små saker på bloggen..
Typ texten å lite så...
Å de ska min underbara ANNA fixa till mig..
Hon som hjälpt mig med min blogg hela tiden... :D
Tackar Anna hur hade jag klarat mig utan dig??

Hihi..
Idag eller nu är jag så over happy..
Blir det när man får så snälla komentarer..
När man får en dålig komentar då är det inte lika roligt..
Men alla kan inte gilla samma sak..
Å det är något man får leva med..
Men ååååå..
Känner att det bara sprudlar om.... :D:D
Hehe..
Nae faan, inte tid att sitta här längre..
Photoshop kallar på mig..
Eller okej först hör jag någon utanför tror det är luften som säger "kom ut och förpesta mig"..
Så då är det väll bara att lyssna..
Dags att gå ut å röka lite.. :)


HEHE...


Ha de göttans..!!


En liten rad till mig

Skriv en rad här:

Namn så jag vet vem som skriver:
Kom ihåg mig?

Har du ingen blogg skriv din E-postadress: (publiceras ej visas bara för mig så att jag kan svara till dig)

URL/Din Bloggadress så att jag kan titta in på din:

Din rad till mig:

Trackback
RSS 2.0