Sjuk men ändå i skolan..

Nu sitter jag här i skolan..
Har inte sovit en blund i natt..
Så tänkte jag även om jag är sjuk kan jag ju ändå åka till skolan och testa..
Skadar ju inte..
Om jag nu inte skulle klara det så är det ju så..
Då är det ju inte så svårt att åka hem..
Så nu sitter jag här i skolan men nästan 38 grader i feber och snoret som bara rinner..
Jaa, mer ditaljer behövs inte alla vet ju hur det är att vara sjuk..
Jobbig som faan är det iaf..
Men jag känner mig duktigt eller iaf kännde mig duktig..

När jag kom till skolan ser jag att våran sal är låst..
De andra salarna är också låsta där de andra ska vara..
Så jag går ner till lärarrumet..
Men ingen öppnar..
Hepp..
Ser en lärare som jag vet vem det är, frågar henne om hon vet vart dom är..
Men gissa vart dom är..
Joho då..
 
Don´t drink and drive.

Ja men va kul att jag får reda på det..
Eftersom jag är sjuk kunde jag lika gärna legat hemma och sovit vid den här tiden..
Eftersom jag inte kunde det i natt..
Men inte då..
Eftersom jag inte är med på de andra lektionerna så får ju lilla jag inget veta..
Men men så ska det ju tydligen vara när man känner sig så duktig och att man vill försöka..
Då är det ju inte så konstigt att det inte ska gå min väg för att jag vill det..

JÄVLA SKIT SKOLA..

Så jag blev så ARG att jag gick till LM och bad honom sjukanmäla mig..

Så då fixade han det åt mig..

Men ändå sitter jag här i skolan och skriver lite blogg nu..

Har även tittat på lite andra saker..

Men men det är tydligen så här det ska vara när man ska för en gångsskull vara duktig och gå till skolan fast man mår skit..
Men nu funderar jag på att antingen åka hem och lägga mig och sova..
Det skulle vara förbannat skönt känner att febern är på g uppåt..
Eller om man ska hem och hitta på någonting..
Men hur länge kommer jag att orka göra det??
Det versta är ju om jag hittar på någonting fram till 15:00 å sen somnar jag..
Då tror jag att jag röstar på att åka hem lägga mig och sova nu..
Eller ska jag göra det??
Humm..
Kanske ska försöka vara vaken tills i kväll och lägga mig tidigt och gå upp tidigt i morgon och göra ett nytt försök i skolan..
Humm..
Jaa vi får la se hur jag gör..
Det får kroppen avgöra när jag kommer hem.. :)

Hihi..
Men men nu ska jag nog packa ihop och hem och krya på mig..


Ha de göttans..


En liten rad till mig

Skriv en rad här:

Namn så jag vet vem som skriver:
Kom ihåg mig?

Har du ingen blogg skriv din E-postadress: (publiceras ej visas bara för mig så att jag kan svara till dig)

URL/Din Bloggadress så att jag kan titta in på din:

Din rad till mig:

Trackback
RSS 2.0