Vacker begravning..

Den 16/4 var det begravninig..
Då begravde vi våran älskade Johan "tattoo kungen" Pettersson.. <3<3<3
Begravningen var jätte fin men väldigt känslosam..


När jag satt där inne och låten home sweet home med Motley crue kommer.. 
http://www.youtube.com/watch?v=jauQFmBGAxM


Då blev det mkt mkt mkt jobbigt..
Jag grätt, kunde knappt få någon luft..
Kände bara att jag ville inte att det skulle vara sant..
Jag ville inte tro att det var sant..
Var han vekligen död??
Hade han gått förre oss??
Lämnade han oss??
Jag ville inte tro på något..
Jag ville inte inse att det faktiskt var han som låg i kistan..
Jag ville inte förstå att det var MIN kusin Johan som vi tog farväll av..
Begravningen var underbart vacker..
Men som sagt väldigt jobbigt och känslosam..


Sofie Pettersson hans dotter hade spelat in en låt till sin pappa som han skulle ha fått innan han tog livet av sig...
Men vilket hon inte hann att ge så hon spelade den på begravningen..
Underbart vacker har tyvärr inte den låten hon sjöng så därför lägger jag ut orginalet..
http://www.youtube.com/watch?v=4tEPHTxhDEQ 


Jag kan inte riktigt idag förstå att han inte finns kvar..
Även om jag har varit och tagit farväll så känds de inte som att det är sant..
Jag tror att i sommar kommer det vara mkt mkt jobbigare..
Eller har man lixom inset sanningen då??
Börjat förstå vad det är som har hänt..
Humm det återstår att se..


Jag älskar dig Johan..
Och saknaden är väldigt stor..
Mina tankar snurrar runt dig varje dag..
 
Men en dag då kommer vi att ses igen..
Ha det bra tills den dagen..
Längtan är stor..





Jag, Ida, Krille och Klint beställde en sorgebuket och så varsina handblommor..
Jag valde blåros..
Varför jag valde det var för att jag och Johan pratat om det många gånger..
Och jag kände en kopling till blåros på något sätt..
Ida valde mörkröd..
Hon kände att det var passande mellan dom två..

Därför såg våran sorgebuket ut så här:
(på bandet stog de
Vi kommer alltid att minnas dig Johan.. II Ida, Kristian, Ronja, Rasmus, Lina, Filip, Rockie..)





Ida och Krilles blomma var samma färg som dessa röda rosor..
Min och Klints blomma var samma färg som dessa blåa rosor..

Begravningen var vacker..
Efter den så åkte vi hem till Lotta och åt lite och tog en öl för Johans skull...
Den dagen var faktiskt ölen väldigt god..

Skål på dig kusinen min en dag så ses vi..
<3<3<3

Då återstår det bara en sak att säga till er alla läsa..




Ha det göttans..

En liten rad till mig
Postat av: sundarii

Åh vad fint skrivet av dig Lina, det var nästan så att mina ögon brändes...



Home sweet home, den låten jag inlagt på datorn och den är fin :)

2010-04-27 @ 07:28:32
URL: http://sundarii.blogg.se/
Postat av: Lina

<3 Tack sandra <3

2010-04-27 @ 15:45:11
URL: http://minisixten.blogg.se/

Skriv en rad här:

Namn så jag vet vem som skriver:
Kom ihåg mig?

Har du ingen blogg skriv din E-postadress: (publiceras ej visas bara för mig så att jag kan svara till dig)

URL/Din Bloggadress så att jag kan titta in på din:

Din rad till mig:

Trackback
RSS 2.0