En ny dag i livet..

Jupp som sagt nu är det en ny dag i livet.. :)
Igår (22/8) då var jag med Mia och Elin..
Riktigt trevligt, satt först hemma hos Elin å fikade, sen bar det hem till min mamma å där började jobbet..
Jag och Mia satt vid miniPCn och fixade en header till Mias blogg..
När den var klar så la vi in den och så satt jag och ändrade alla färger på hennes blogg och bakrundsbild osv..
Medans vi fixade allt det så satt Elin vid sin data och fixade en header till hennes blogg men min hjälp av att säga vart saker och ting fanns i PS.. :) hehe
Sen så la hon upp den och ändrade färgerna på hennes blogg med min hjälp av att säga vart det var hon skulle ändra.. :)
En riktigt trevlig kväll framför datorerna i ca: 5 timmar av att bara fixa bloggar..

Så resultatet av Elins blogg och Mias blogg blev riktigt nice faktiskt..
Jätte kul att få hjälpa till och fixa..
Även om man inte kan SÅ himla mkt om det så är det alltid kul att pröva sig fram till olika saker och offtast så blir det ett bra resultat..


Nää nu blir det att spela lite kort med Elin och sen ska jag nog sova, för i morgon så ska man bli frisör igen.. :)






Ha de göttans..

En liten rad till mig
Postat av: mia

Vadå inte kan så mkt ? där skojar du till de lite :D.. Du kan ju mkt mer än mig iaf :D.. Hahaha..

Tack hjärtat !!<3

2010-08-24 @ 10:16:02
URL: http://emiliakinna.blogg.se/
Postat av: Elin

Tackar för din hjälp som min handledare :D

2010-08-25 @ 01:34:49
URL: http://dumboelin.blogg.se/
Postat av: Lina

Mia: joo jag kan en del men det finns en HEL del till som är bra att kunna.. Önskar bara att man kunde ALLT de där.. :) Men prövning ger färdighet.. :D

Elin: Hehe lugnt.. ;)

2010-08-26 @ 00:33:38
URL: http://minisixten.blogg.se/

Skriv en rad här:

Namn så jag vet vem som skriver:
Kom ihåg mig?

Har du ingen blogg skriv din E-postadress: (publiceras ej visas bara för mig så att jag kan svara till dig)

URL/Din Bloggadress så att jag kan titta in på din:

Din rad till mig:

Trackback
RSS 2.0