Läste gamla inlägg..

Läste gamla inlägg på Sandras blogg..
Då hon har tvingat mig till det.. :D
Hihi..
Såg då ett gamalt inlägg hon skrev 2009-05-23..
En utmaning, Ta fram Google, slå huvudet i tangentbordet, första bilden lägger du upp här...
Så jag tänkte, testa skadar ju inte, sagt och gjort.. 
Detta blev min bild..




Snygg bild va??
Jävligt kul att få lägga upp den på bloggen, men så går det när man tar åt sig utmaningar..
Så tänkte att nu kan ju jag utamana er, ni som läst detta inlägg kan väll göra samma sak, kan ju bli riktigt kul.. :D
Hihi..

Men det jag skulle ha hitta var att hon tidigare i våras hade drömt om mig och Anna å de hade jag tydligen missat att läsa, men jag hittade inte de, så nu är det upp till Sandra att hitta de så får hon länka det till mig så att jag kan läsa vad hon drömer för konstiga saker om mig å Anna.. :D




Ha de göttans..

En liten rad till mig
Postat av: sundarii

Hahaha! Vilken bild! Hoho! Jag hade helt glömt bort det där inlägget. Måste kolla upp vad jag fick för bild.



Jo, ang om drömmen. Jag skrev inlägget den 21 april 2010. Under rubrik "DRÖM"

2010-08-31 @ 20:31:29
Postat av: Lina

Hihih.. Jaa roligt som faan.. :) haha.. Jaa du fick ju en gullig bild iaf, tycker du ska lägga upp den på nytt, så att folk kan se.. :) hihi..



Jaa okej så bra, då blir det in å läsa den nu.. :)

2010-09-01 @ 13:15:07
URL: http://minisixten.blogg.se/

Skriv en rad här:

Namn så jag vet vem som skriver:
Kom ihåg mig?

Har du ingen blogg skriv din E-postadress: (publiceras ej visas bara för mig så att jag kan svara till dig)

URL/Din Bloggadress så att jag kan titta in på din:

Din rad till mig:

Trackback
RSS 2.0