Utkast: Aug. 30, 2010

Tycker att alla har skött utmaningen skapligt bra..
De är bara KLINT och ANNA som inte skött sin läxa..
Fyy fyy på er, bakläxa på er..
Humm hur länge ska vi ge dom??
1 vecka, har ni inte fixat de innom 1 vecka då måste ni skriva 15 sanningar.. :D
Hihi..
Kan ju nästan bli lite roligare då.. :)

Men vi får se hur de går för dom...

Jaa denna vecka blir att vara hemma i Vikingstad..
På torsdag så ska vi fira Klint för han fyller 22 på fredag..
Så frågan är vad man ska bjuda på.. ;)
Och vilka som kommer vet ju inte jag..
Jag vet ju inte äns om klint bjudit in några eller om han ska de..
Men de återstå att se..
Tror de bara blir familjen.. :)
Men det är ju jag tror.. :)

Nu blir det att titta på Ghost Whisperer..




Ha de göttans..

En liten rad till mig

Skriv en rad här:

Namn så jag vet vem som skriver:
Kom ihåg mig?

Har du ingen blogg skriv din E-postadress: (publiceras ej visas bara för mig så att jag kan svara till dig)

URL/Din Bloggadress så att jag kan titta in på din:

Din rad till mig:

Trackback
RSS 2.0