♥ Dag 19 – Detta ångrar jag.

Jag ångrar ingenting som jag har gjort..
Så är jag upplärd, man ska inte ångra saker man har gjort utan bara saker som man inte har gjort..
Å det är en hel del..
Svårt att sitta här nu och komma på massa saker som man inte har gjort som man ångrar..

Ångrar att jag inte har sagt saker när jag igentligen borde..
Ångrar att jag inte sa till pappa vad jag tyckte och kände efter andra gången..

Det finns mängder med saker som jag ångrar att jag inte har gjort..
Sen finns det kanske några saker som man ångrar att man har gjort, men då tänker jag att hade jag inte gjort dom valen så hade jag inte varit den jag är idag, på ett eller annat sätt, alla minna minen hade sätt ut på andra sätt, om jag hade eller inte hade gjort på ett annat sätt än det jag gjort..
Så därför bör jag inte ångra saker jag gjort eller inte har gjort, för det har skapat den jag är idag..





Ha de göttans..


En liten rad till mig

Skriv en rad här:

Namn så jag vet vem som skriver:
Kom ihåg mig?

Har du ingen blogg skriv din E-postadress: (publiceras ej visas bara för mig så att jag kan svara till dig)

URL/Din Bloggadress så att jag kan titta in på din:

Din rad till mig:

Trackback
RSS 2.0