Inte riktigt som planerat

Idag blev det inte riktigt som planerat..
Hade tänk att skriva ett roligt inlägg om de som hänt de senaste dagarna..

Och även om att mamma fyller 46 år idag (16/2)..
Men de blev inte riktigt som planerat..

Känner att kroppen inte riktigt tilllåter de...
Idag fick vi alla ett tråkigt besked..

Så med detta inlägg vill jag hedra Carina,
som nu blivit en vacker ängel..

Så idag har alla mina tankar och känslor gott till hennes familj..
Hennes närmaste behöver det idag och en tid framöver..

Tänker på er alla..
Finns här som stöd till er alla..


Vila i frid Carina








Ha de göttans..                                                                                                           


En liten rad till mig
Postat av: sundarii

Tack hjärtat.... <3

2010-02-17 @ 16:11:49
Postat av: Lina

<3<3<3<3 en till vardera syskon..

2010-02-20 @ 15:27:57
URL: http://minisixten.blogg.se/

Skriv en rad här:

Namn så jag vet vem som skriver:
Kom ihåg mig?

Har du ingen blogg skriv din E-postadress: (publiceras ej visas bara för mig så att jag kan svara till dig)

URL/Din Bloggadress så att jag kan titta in på din:

Din rad till mig:

Trackback
RSS 2.0