Denna gång har jag en bra ursäkt..!!

Jupp som det står i rubriken denna gång har jag en bra ursäkt..
Det var ju som sagt ett tag sedan jag bloggade..
Men min ursäkt är att vi håller på att flytta som förhoppningsvis alla redan vet om..
Riktigt jobbigt att gå igen allt skit som vi har samlat på oss under alla dessa jä*la år..
Riktigt jobbigt..
Men det är tydligen någon som man måste göra..
Flytta alltså..
Vi har massa kvar att göra här hemma å vi ska vara klara med lägenheten 31 januari..
Så det är bara lite tid kvar..
Men när vi väl sätter fart så får vi ju mkt att göra..
Så på fredag ska vi köra ut några lass till V-stad & till Motala..
Sen tror jag mamma pratade om att köra ett till Mormor också..
Vi ska även köra en hel del på Lördag också..
Vi vill vara klara och ute ur lägenheten till Söndag..
Så att vi har 1 vecka på oss att städa hela lägenheten riktigt ordeltligt..
ska inte bli så svårt om vi bara sätter fart..


Men den jag vill tacka mest under dessa dagar är min underbara morbror BJÖRN.
Utan honom hade vi aldrig kommit så långt som vi har gjort..
Han här hjälp oss och peppat oss med att skicka iväg saker som vi inte kommer att behöva..
Så jag vill tacka honom för den underbara hjälp som vi har fått..

Tack Björn för den underbara hjälpen vi fått och kommer att få.. Hade aldrig klarat det utan
dig..




Nae nu hinner jag inte skriva mera..
för nu är det dags att sova upp skapligt i morgon och fortsätta..
Natti natti..


Ha de göttans..


En liten rad till mig
Postat av: sundarii

Stackars Björn, syrran och systerdotter försvinner och han har då bara kvar den ena systerdottern och hennes familj. Jäkla svikers ni är. ;P "Skoja!"



Kommer sjukt sakna er, inga skratt under sommarnatten, ingen Rockie som busar, ingen vitklädd kille på väg till fest, ingen söt tjej som alla barn avgudar... och jag...

2010-01-21 @ 07:34:29
Postat av: Mmmmm

Ja, vad skulle du göra utan mig........



Men menar du att du har tid att sova ibland....



Kjam

2010-01-23 @ 21:18:13
Postat av: Lina

Sundarii: Joo jag vet de är faktiskiskt lite synd om honom.. :( kommer att saknar honom jätte mkt..



Kommer saknar er jätte mkt, blir tårögd när jag läser vad du skriver det är då jag förstår att alla kommer att vara så långt bort från mig.. Men hoppas att vi kommer att bli bjudna til er på fika någon gång.. :)



Mmmmm: Jaa du Björn vad skulle jag göra utan dig??

Det är ingen som vet å inte jag heller..

Kommer sakna dig massar fast vi får komma in till dig å hälsa på..

Saknar dig redan massa av att veta att du inte kommer komma bort på en te som du brukar göra.. :'(

Du betyder massa för mig..

Älskar dig Björn..

Kramar..



2010-01-25 @ 02:02:12
URL: http://minisixten.blogg.se/

Skriv en rad här:

Namn så jag vet vem som skriver:
Kom ihåg mig?

Har du ingen blogg skriv din E-postadress: (publiceras ej visas bara för mig så att jag kan svara till dig)

URL/Din Bloggadress så att jag kan titta in på din:

Din rad till mig:

Trackback
RSS 2.0