Elins händelser nr 4..

Under dessa jobbiga tider i mitt liv xå är det väl tur att man har någon som förgyller dagen, vilken tur att man har lilla Elin då.. :)

Allt hände i Fredags..
Jag och Mia kom från skolan.. (Mia var med mig..)
Så tänkte vi att vi skulle få förbi Elin innan vi skulle hem till mig för att se om hon var hemma..
Vi kommer dit å då är även Johanna där..

Så vi 4 sitter inne på Elins rum å pratar lite..
Så pratar vi lite om att dricka, eftersom vi hade utflyttningsfest i fredags för lite folk eftersom det skulle vara sista festen i lägenheten..
Men men skit samma..
Där satt vi å pratade iaf..
Sen säger hon att hon ska dricka på Lördagen också..
Så frågar jag.. Vart ska du dricka då??
Till svar får jag.. 
Hos Johan, Maddes syster..

Jag, Mia å Johanna börjar ASG..
Å Elin med när hon kom på vad det var hon igentligen sa..
Fy faan vad vi garvade åt henne..
Det hon skulle säga var typ..
Hos Johan, Johannas syster madde, hennes kille..
Men hon förkortade det hela å då blev det helt fel.. HAHA...

Lite senare när vi sitter å pratar om att fixa sig inför kvällen..
Då säger Elin Jag tog på mig lite mascara så att jag inte såg så lekblek ut..
Vi andra kunde inte göra annat än att skrata åt det hon sa..
Elin skulle snabbt ändra det så att det skull bli rätt men, Elin som är känd för att säga saker lite galet säger då,
Nej hag menar ju likblik.. 

Ni kan ju gissa vad vi gjorde..

Fy faan vad Elin kan vara rolig ibland..
Å de roligaste med henne är att hon säger fördigt allt även om det är fel..
En själv kan komma på sig mitt i ordet å ändra sig då..
Men För Elin så tar den en lite stund..

Hon är så söt min lilla Elin..

Så nu har man uppdaterat Hennes händelser igen..
Hoppas det blir snart igen.. :)



Ha de göttans..

En liten rad till mig
Postat av: Anna

Hahahaha.. Längesedan jag garvade så mycket som jag gjorde i fredags! Tack för att ni alla fyller min nu så gråa vardag med skratt!

2010-01-25 @ 11:37:51
Postat av: Elin

Hahahahaaha fy faan. Säger ju att jag behöver gå en kurs i Svenska A. :P

2010-01-25 @ 14:15:04
URL: http://dumboelin.blogg.se/
Postat av: Lina

Elin ska jag vara ärlig mot dig.. Så tror jag inte det hjälper att du går svenska A.. Utan du måste nog ta grundskolans svenska.. ;)

2010-01-25 @ 18:39:43
URL: http://minisixten.blogg.se/
Postat av: Elin

Fan va elak du är:P I sånt ni med. Ni pratar lika mkt fel som jag:P

2010-01-27 @ 13:22:33
URL: http://dumboelin.blogg.se/
Postat av: Lina

De är ju bara när du är med... Du smittar ju.. ;)

2010-01-31 @ 17:32:18
URL: http://minisixten.blogg.se/

Skriv en rad här:

Namn så jag vet vem som skriver:
Kom ihåg mig?

Har du ingen blogg skriv din E-postadress: (publiceras ej visas bara för mig så att jag kan svara till dig)

URL/Din Bloggadress så att jag kan titta in på din:

Din rad till mig:

Trackback
RSS 2.0