Vem??

Nu är det dags för er bloggare att gissa..

Vem av mina vänner ska ha barn i November??









Ha de göttans..


En liten rad till mig
Postat av: sundarii

Är det hon som Ewa berättade om att den här tjejen är gravid? Jag uppfattade aldrig hennes namn. Det var i fredags hon berättade för dig. När vi var hos er ang om Rockie och det.



Eller är det Mia? Johanna? Elin? Anna?

2010-07-07 @ 11:37:08
Postat av: Anna

Din syster?

2010-07-07 @ 20:35:47
Postat av: Lina

Sandra: Hon mamma berättade om är det inte..

Inte Mia, Inte Johanna, Inte Elin, Inte Anna de är ingen av dom på bilden iaf.. :D haha



Anna: Du är fruktansvärd dålig.. HAHA..

2010-07-07 @ 22:28:37
URL: http://minisixten.blogg.se/
Postat av: Sundarii

Men Anna.... Kass fråga. HAHA!



Men Lina... Då vet ju jag absolut inte vem det är. Jag känner ju inte dina vänner :P Men... Nu kom jag tänka på en till som ni umgås med - Annie, är det HON då?!

2010-07-09 @ 15:20:17
Postat av: Sara

Oj, nemen vem äre? det syns ju på tuttarna att det inte är johanna, och dom har ju redan "Kommit ut" med att dom ska ha barn, Vem kan det då vara :P ? :O

aja, den som lever får se!

2010-07-09 @ 17:26:37
URL: http://onelife.webblogg.se/
Postat av: Lina

Sandra: haha nu vet du ju vem de är iaf.. Haha kunde inte hålla mig för henne.. haha



Sara: Joo sant så Johanna är det ju inte.. Vem kan de då vara.. humm någon som skojar lite kanske?? haha..

2010-07-12 @ 01:56:55
URL: http://minisixten.blogg.se/
Postat av: Anna

Det är ju inte jag som har kommenterat på "Anna", det är någon annan Anna. Jag är ju inte så dum att jag hade skrivit "Din syster" eftersom jag vet att hon heter Ida + att jag vet vem som är på kortet ;)

2010-07-14 @ 18:50:17
URL: http://cervix.blogg.se/
Postat av: sundarii

Åh, det finns tydligen fler "Anna" här i världen. Haha. Ojoj, det tänkte vi inte ens på.

2010-07-15 @ 10:05:25
Postat av: Bulla

Nemen ska Annie ha en bäbis.. Så roligt för dom.. Men då ska hon ju ha snart.. =)

2010-09-09 @ 02:19:44

Skriv en rad här:

Namn så jag vet vem som skriver:
Kom ihåg mig?

Har du ingen blogg skriv din E-postadress: (publiceras ej visas bara för mig så att jag kan svara till dig)

URL/Din Bloggadress så att jag kan titta in på din:

Din rad till mig:

Trackback
RSS 2.0