Lite smått å gått.. :)

RONJAS RAMSA..

Måste börja med att skriva upp en rolig liten ramsa som Ronja kom å sa till mig för ett par veckor sedan.. Ha

Titta upp du är en tupp..
Titta ner du är en kamel..
Titta dit du är en skit..
Titta där du är kär..


Riktigt gullig tycker jag.. Tycker inte ni de?? :)





GRATTIS MIA..

Lite horisontell linje som gränsar av de olika "inläggen".

Ja i torsdags ja då fyllde Mia 20 år..
Så på Onsdag/Torsdags natten så åkte jag å Klint ut till mia och väckte henne vid 02:50 å sa grattis till henne å så tog vi en cigg ihop..
Mia vart riktigt förvånad..
Å de var sååå roligt att se hennes minn... :)
Hehe..




KÄNDIS FEST..

Nu över till helgens höjdpunkt..
Eftersom Mia hade fyllt år å även Emma så var det ju dags för födelsedagsfest..
Men inte vilken födelsedagsfest som helst..
Utan de var kändistema på födelsedagsfesten.. :)
Å jag då som har lite dålig fantasi och bestämde mig samma dag att jag skulle komma, kom då på att på en kändis fest behövs det alltid en Paparatzzi fotograf..
Vad skulle en kändis fest utan en paparatzzi fotograf lixom..
Så igår blev det 303 bilder tagna på massa kändisar..
Å en hel del smyg foton eftersom en del kändisar inte ville vara med på kort, eller vad säger du Johanna Eriksson?? HAHA... Men jag fick en hel del bra kort också..
Så det kommer nog ta ett tag att gå igenom alla kort, å ta bort de dåliga bilderna och så lägga upp de bra bilderna..
Å folk vill att jag ska lägga upp alla bilder..
Å jag känner bara faan va jobbigt det blev helt plötsligt att vara paparatzzi fotograf..
Men ändå ett yrke jag skulle kunna tänka mig..

Nae men nu har jag nog inte mkt mer att säga om den här kvällen..
Inte mer än ett STORT TACK till alla som var med och för en lyckat kväll..
Och slutet var riktigt roligt, roligast var nog att Jossan blev så himla "våt"..
HAHA..

Nae men nu säger vi som vi brukar..



Ha de göttans..


En liten rad till mig
Postat av: sundarii

Åh, det lär ju jättespännande! Hjälp mig med Krille! Han vet inte om han ska ha 25årsfest men det tycker jag att han ska ha! Jag vill jättegärna festa då! För fan....

2010-03-29 @ 09:02:55
Postat av: Mia

Tack så mkt vännen ! :D



Hahaha, ja men en rikigt mäster fotograf tycker ja :D ! hihihi <3

2010-03-29 @ 20:02:59
URL: http://miakinna.blogg.se/

Skriv en rad här:

Namn så jag vet vem som skriver:
Kom ihåg mig?

Har du ingen blogg skriv din E-postadress: (publiceras ej visas bara för mig så att jag kan svara till dig)

URL/Din Bloggadress så att jag kan titta in på din:

Din rad till mig:

Trackback
RSS 2.0