Praktik å allt går bra..

Då har man börjat med praktik..
Har varit där 1 vecka nu och jag stormtrivs allaredan..
Alla där är så himmla mysiga och roliga..
Det går nog inte att förklara med ord hur bra jag har det där..
Hoppas bara att stämningen håller i sig och att det kommer att vara bra hela tiden.. :)


Vad har jag annars gjort??
Joo Ronja har ju fyllt år..
Hon har blivit hela 6 år gammal..
Så ett STORT Grattis till Ronja i efterskott.. :)

Å på Fredag så fyller lilla Rasmus 2 år..
Så ett STORT Grattis till honom i förskott då.. :)


Å just det har även haft en helt underbar tid här ute i Vikingstad nu när vi har lilla Jocke här ute.. :D

Just de jag skulle har gjort ett annat inlägg men får se om det kommer lite senare kanske..
Om att lova någonting..
Men ja som sagt de inlägget kommer senare idag eller en annan dag.. :)

För nu ska lilla ElJocko sitta vid datan..
Så vi säger som alltid..




Ha de göttans..

En liten rad till mig

Skriv en rad här:

Namn så jag vet vem som skriver:
Kom ihåg mig?

Har du ingen blogg skriv din E-postadress: (publiceras ej visas bara för mig så att jag kan svara till dig)

URL/Din Bloggadress så att jag kan titta in på din:

Din rad till mig:

Trackback
RSS 2.0