Stockholm - Del 2

Jupp då var denna dag också avslutad.. :)
Det har varit en händelsefull dag och allt har varit perfekt, även den där powernapen på kvällen.. ;)
Även om den gör så att jag inte kan sova nu, men det gör inget jag kan sova i bilen på väg hem i morgon..
Men nu till det jag SKA blogga om, hur min dag har varit..

Den började vid 08:00 typ, vaknade gick upp klädde på mig gick och åt frulle.. :)
Efter den så fixade jag och mamma i ordning oss, å runt halv 10 så åkte vi till Mickes jobb och lämnade av hundarna, sen bar det av in mot den stora staden stockholm.. :)
Vi hittade en jätte bra parkering, vid hamnen av något slag, där djurgårdsfärgan går iaf..


Utsikten vid parkeringen i hamnen.. :)


Där i från så gick vi upp till gammla stan, för att hitta Bh affären som vi sökte efter..
Vi hittade den och jag kom därifrån med en amningsbh, å mamma kom därifrån med 2 bhar och en Bikini..
Jag blev grymt nöjd, å så om jag skulle vilja ha en till fast annan färg t.ex eller bara ha en till sen när bebisen har kommit, så kan jag bara ringa så skickar dom hem den till mig.. :)
Hur bra är inte det?
Slippa åka upp till Sthlm igen bara för en bh??
Sen iaf så gick vi å tittade lite i gamla stan, myssigt..


En liten gata i gamla stan i Stockholm..


Sen åkte jag och mamma till Nacka Forum, ett jätte stort köpcentrum med 150 olika buriker..
Där shopade vi en del, inte så mkt med lite iaf.. :)



AVBROTT PÅ LÖRDAGEN PGA MAGSJUKA..


Jupp nu fortsätter vi, hade inte till gång till internet igår så därför kunde jag inte fortsätta då..
Så vi får fortsätta nu.. :)

När vi hade varit iväg på Nackas Forum då åkte vi till Mickes jobb, för att hämta upp hundarna..
Men då fick mamma åka lite helikopter.. :)


Där i sitter mamma, micke å några till..


Efter detta så åkte vi till stugorna, och fixade dom å sen bar det iväg ut på middag..


Resturang Vita Hästen..


Mamma och jag tog Entrecote med Pomme..


Och Micke åt schnitzel med klyftpotatis..

Å det var riktigt gott..
Sen kom vi hem å gick till våra stugor, efter en stunds bloggande ja, då började jag må dåligt..
Så mamma fick komma till mig och göra mig sällskap..
Jaa detta var min del 2 i stockholm (lördagen)




Ha de göttans..

En liten rad till mig

Skriv en rad här:

Namn så jag vet vem som skriver:
Kom ihåg mig?

Har du ingen blogg skriv din E-postadress: (publiceras ej visas bara för mig så att jag kan svara till dig)

URL/Din Bloggadress så att jag kan titta in på din:

Din rad till mig:

Trackback
RSS 2.0